מופעי מחול יולי 2022

רקדני מחול

מה נשמה- בשמת נוסן

שלישי 12.7 בשעה 20:00 סוזן דלל, אולם זהבה וז׳אק , יחיאלי 6, תל אביב

 

ב׳מה נשמה׳ הרקדניות לובשות את הבעות הפנים שלהן כמו מסיכה; החיוך, הבכי והצחוק שלהן הם רק צורות וסאונדים. אבל המסיכה היא לא רק תחפושת שמתחתיה מסתתר הדבר האמיתי, היא עצמה בשקריות שלה חושפת רצון, פנטזיה ותשוקה אמיתית.

 

בשמת נוסן (1984) היא יוצרת מחול עכשווי המציגה בארץ ובעולם. ביצירותיה היא נמשכת ללא טבעי, למוגזם ולמסוגנן ושואבת השראה מסרטי מדע בדיוני וקומיקס ומאמנות סוריאליסטית. עבודותיה הוצגו בין היתר ב׳הרמת מסך׳, ׳חשיפה בינלאומית׳, ׳פסטיבל צוללן׳ ובפסטיבלי מחול בינלאומיים באירופה וארה״ב. רקדנית לשעבר בלהקת המחול בת שבע ולהקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק, מנהלת אומנותית של התוכנית להכשרת מורי גאגא, זוכת פרס רמקו לאמן מבטיח 2005, זוכת מלגות ומענקים מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל, קרן רבינוביץ׳ ומפעל הפיס.

 

כוריאוגרפיה:  בשמת נוסן

רקדניות:   שי קוקוי ונעה גרוניך

תלבושות קובי סויסה

ניהול הצגה:  נןעה למברסקי

עיצוב פסקול: מתן דסקל

עיצוב תאורה: עומר שיזף

דרמטורגיה: עידו פדר

 

לינק לרכישת כרטיסים

 

 

בכורה

הנדנדה- שרון וזנה

רביעי 20.7 בשעה 21:00 תיאטרון הבית, רחוב נעם 5, שוק הפשפשים, יפו. מופע נוסף בחמישי 21.7 בשעה 21:00

 

הנדנדה מטלטלת ומחייה את הלב בהנאה ובשמחה, ובה בעת מסחררת ומעוררת בחילה. ארבע

דמויות בחדר, ללא אפשרות מילוט, מתבוננות במתרחש בין סביבתן לבין גופן, בין גופן לבין נפשן, בין נפשן לבין עצמן. היצירה מבקשת להצביע על מורכבות החוויה האנושית מתוך רצון להאיר את האפשרות להכיל את העמום, המטושטש והמשתנה תדיר.

 

שרון וזנה זוכת פרס שרת התרבות והספורט ליוצרת צעירה 2019. כוריאוגרפית עצמאית, מייסדת להקת גוף – במחול. יצירותיה הוזמנו להופיע ברחבי אירופה וארה"ב. יצירותיה זכו בפרסים בתחרות הכוריאוגרפיה MASDANZA שבאיים הקנרים, ספרד 2013, במלגת עידוד

 

 

 

 

היצירה ע"ש דודו דותן ז"ל מטעם קרן אמ"י ובנק הפועלים 2016 ובתחרות הכוריאוגרפיה של תאטרון הפרינג' באר שבע 2017, 2018. וזנה בעלת תואר שני בכוריאוגרפיה מהאקדמיה למחול ע”ש רובין בירושלים ותואר ראשון מהאקדמיה למחול רוטרדם, הולנד. היא רקדה בין השאר בלהקת המחול בלט קולברג בשבדיה ובלהקת המחול הקיבוצית. עבדה עם הכוריאוגרפים יוהן אינגר, קריסטל פייט, אלכסנדר אקמן, מטס אק, עידן כהן, עידן שרעבי ורבים אחרים.

שרון מלמדת מחול עכשווי, רפרטואר וסדנאות אמן במסגרות שונות בארץ ובחו"ל בינהן התיכון ע"ש תלמה ילין, NOD  שבטורינו, איטליה ועוד. עבודתה של וזנה נתמכת בין השאר ע"י משרד התרבות והספורט, עמותת הכוריאוגרפים, מפעל הפיס ואגף האמנויות בעיריית תל אביב.

 

משתתפות.ים: שמואל חלפון, דניאל לנדר, גרי רייגן, גילי גבע

עיבוד ועיצוב פסקול: רעות יהודאי

עיצוב תאורה וחלל: נדב ברנע

ניהול חזרות וייעוץ אמנותי: נועה שילה

עיצוב תלבושות: שירה וייז

 

לינק לרכישת כרטיסים

 

 

בכורה

"בסופו של דבר, זה אני" – דפי אלטבב

שלישי 26.7 בשעה 20:00 אולם ברונקה- ורטיגו כפר אמנות אקולוגי

 

"הדברים היפים באמת

אינם מתהלכים בחוץ

לפעמים הם קורים בחדר,

כאשר הדלתות נעולות וגם התריסים מוגפים…"(דליה רביקוביץ)

 

מעל 10 שנים חוקרת אלטבב את מערכת היחסים הזוגית ביצירותיה, כמו מנסה להבין איך היא מתקיימת, איך משפיעות עליה השנים ומה המפתח להצלחתה. אף פעם לא סיפרו לי שאת הגינה הזו צריך להשקות יום יום. שאין רגע שאפשר להתרווח בתוכה ולהפסיק לעבוד כדי שהיא תמשיך ותגדל. בהמשך ליצירתה האחרונה "תכף נעשה המון אהבה" בה מדברים הרקדנים במהלך רוב היצירה, על החיים האישיים שלהם ועל היצירה בו זמנית, כך גם ביצירתה החדשה "בסופו של דבר, זה אני" היצירה והחיים האישיים מתערבבים לאחד. כנראה לא בכדי, שכן -הם הנביעה האחד של השניה. אלטבב יוצרת אוטוביוגרפיה ביצירתה החדשה, בה היא מדברת על הפרט בתוך הזוגיות וכיצד אלו מזינים זה את זה, מתנגשים זה בזה ומחפשים מענה זה לזה.

 

דפי אלטבב- בת זוגו של ניני משה. אמא של סופיה .בוגרת בית הספר לאמנויות המחול של מכללת סמינר הקיבוצים, בעלת תואר ראשון B.Ed. ותעודת הוראה בהתמחות קומפוזיציה וכתב תנועה. מוזיקאית, רקדנית יוצרת במחול משנת 2005. הצטרפה לעמותת הכוריאגורפים בשנת 2009. מנהלת אמנותית וכוריאוגרפית של "להקת המחול דפי אלטבב". זוכת פרס שרת התרבות ליוצר צעיר במחול בשנים: 2012, 2013 ו-2016 ; זוכת פרס

 

 

 

רוזנבלום של עירית תל אביב לשנת 2014; זוכת פרס שרת התרבות לשנת 2018 לביצוע היצירה ITS NOW. ITS NEVER .

 

 

כוריאוגרפיה: דפי אלטבב

מבצעים שותפים ליצירה: ניצן משה ויענקל'ה פילצר

עיצוב פסקול: רעות יהודאי

תלבושות: עומרי אלבו

ליווי אמנותי: נאווה צוקרמן

 

לינק לרכישת כרטיסים

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן