מה אפשר עדיין לעשות עם הילדים בתקופת הבידוד הארוכה ובתקווה שהאחרונה ..

גליונות העיתון אצבעוני

עיתון הילדים אצבעוני מתגייס שוב למען הילדים בבתים ומספק תוכן איכותי לכל גיל.

 

חוויית אצבעוני חינם בלינק:

http://www.ezbeoni.co.il/wp-content/uploads/2021/01/EZ-CORONA-21-1.pdf

 

 

 

בחודש מרץ שנת 2020 יצאה המהדורה הראשונה של כיתת אצבעוני אליה נחשפו עשרות אלפי ילדים שרובם הפכו לחלק ממשפחת אצבעוני. התגובות המרגשות עודדו אותנו להפיק עוד ועוד מהדורות שנשלחו בדיוור ישיר אליכם, דיוור שכולל אתגרי חשיבה מלהיבים, שלל תשבצים, תפזורות, חידות, קטעי קריאה ועוד אתגרים רבים בהתאמה לגילאים השונים

במהדורה הנוכחית #סגר3 הקדשנו כתבת בצורת סיפור על דוקטור ג'ון סנואו – האיש שנחשב לאבי האפידמיולוגיה. הכתבה לוקחת את הקוראות והקוראים לתקופה של מגפה אחרת. 

אנו ממליצים לשבת עם הילדים ולתווך להם מושגים חדשים ולהסביר להם על השוני האדיר שחל ב-160 השנים האחרונות. כתבות כאלו הילדים והילדות מוצאים בכל גיליון של אצבעוני ומעת לעת גם בעיתוני דובון.

רמי שיר – איש חינוך ועורך אצבעוני: תקופת ההיעדרות מהגן ובית הספר פוגמת ברצף הלימוד של הילדים. בנוסף, חשוב לספק לילדים תעסוקה חינוכית ומעשירה. חשוב להמשיך לעודד אותם ללמוד, לאתגר את החשיבה ולנצל את הזמן הפנוי בשפע לאתגרים חווייתיים ולימודים –  התורמים לפיתוח הסקרנות ויצירתיות בגיל מבוגר. מהדורה זו נבנתה בפורמט ידידותי וחסכוני למדפסת. מומלץ להדפיס מעמוד 2.

עיתון אצבעוני מדוור בחינם כאמור, סיפורים, כתבות, דפי פעילות ועוד לילדים. הדיוור נעשה פעמים בשבוע ומותאם לילדים מגיל 3 ועד גיל 13. דפי הפעילות נשלחים באופן דיגיטלי ומשלבים את מגוון העיתונים של מותג הילדים הוותיק והאהוב בישראל, כולל עיתון צב צב לילדי הגן, עיתון דובון לכיתה א' המעודד את הילדים שלומדים לקרוא, עיתון משבצת הנחשב ללהיט בקרב כיתות ג' ומעלה וכמובן מגזין אצבעוני לילדים בכיתות ב'-ה'.

מבצע חורף  2021

20 גיליונות ב-21 ש"ח בלבד לגיליון

העיתון אצבעוני נוסד בשנת 1952 ע"י העיתונאי והסופר מיכאל שיר והפסלת שושנה שיר ועותקו הראשון הודפס ללא מספר סידורו, שכן גם העורך לא תאר כי יצאו גיליונות חדשים לאור. מאז ועד היום העיתון הפך לעמוד התווך לעולם הילדים.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן