למה אתם מתחפשים השנה?

תמונה שלי מאילנית

במסגרת עבודתי אני פוגש המון זוגות, מכל גווני האוכלוסיה. כשהם יושבים אצלי לפגישת ייעוץ, ואני בוחן את כל הנתונים הפיננסיים שלהם כמו שהם, בלי כל המסכות והתדמית החברתית, אני מגלה לעיתים הלוואות לרכב, הלוואות לטיול לחו"ל ועוד. רק בחודש האחרון נמכרו בישראל כ- 25,000 מכוניות חדשות, אני משער שרובם הגדול ע"י הלוואות כאלו ואחרות או בליסינג, כך שלמעשה, אנשים קונים את מה שאין להם עם מה שאין להם.
כך גם בשוק הדיור, בשבוע שעבר ישבו אצלי זוג, שניהם מתחום הנדל"ן, שרכשו שני דירות במקביל, חתמו על חוזה ושילמו את ההון העצמי הנדרש, מבלי שיש להם אפשרות מימון מהבנקים ביד, ופנו אלי שאעזור להם לקבל מימון לאחר שסורבו באחד הבנקים. לאחר עיון קצר בדפי העו"ש גיליתי שאין להם אפשרות לקבל מימון כלל והמלצתי להם למכור את אחת הדירות ולממן בעזרתה את הדירה השנייה.
כדי שלא תכנסו גם אתם להרפתקה, וכדי שלא תחיו בתחפושת כל השנה גם אתם, אני ממליץ לכם לא ללכת על הקצה. אם אתם רואים שהעסקה גדולה עליכם, חפשו נכס קטן יותר שיספק את הצרכים שלכם בשלב זה, בתקווה שבעתיד, תוכלו לשפר דיור לדירת חלומותיכם. ולא להיפך..
בנוסף, אני ממליץ לכם להיפגש עם יועץ מומחה בטרם חתימה על חוזה ואפילו בטרם שלב חיפוש הנכס, עמ"נ שתבררו את מצבכם הפיננסי ותקבלו דעה מקצועית אובייקטיבית על היכולות האמיתיות שלכם, ובנוסף, תקבלו אישור כתוב למימון העסקה ע"י אחד הבנקים בטרם החתימה על החוזה.

המייל שלי לשאלות, הארות והערות: [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן