לאחר שייצג את ישראל בפסטיבל המחולBusan International Dance Festival בדרום קוריאה, עודד רונן חוזר עם היצירה – More Than Human לישראל

רקדני מחול בהופעה

יום שלישי 22.11 בשעה 21:00 אולם ירושלמי סוזן דלל

מופע נוסף 10.12בשעה 18:00 הבימה 4

הגוף הוא פלאי, ותלוי במערכותיו המשוכללות כדי להתקיים. הנפש האנושית לעומתו, היא בלתי מוגבלת, צומחת וצומחת, והאהבה עבורה היא כמו מים. וכשאנו מביטים באהבה שלנו לאחר, אנו מבינים מה המשמעות של אינסוף. אנו נתקלים יום יום בשבריריות הגוף, ולרגע, לפני זמן מה, עמדנו מול שבריריות זו ביחד. מה קורה כשסדק במערכות המשוכללות של הגוף פוגש התגייסות של היקרים לנו, בצורת אהבה שלא יודעת גבול. האם אהבה שכזאת יכולה ליצור פתחים של אור, היכן שנראה שיש רק חושך, ולהזרים אור זה אל תוך התאים עצמם.

עודד רונן, חבר בעמותת הכוראוגרפים, הוכשר ב Bodyworks, Laban Centre וThe  Rambert School  בלונדון. עודד רקד בלהקת CeDeCe בפורטוגל, ולהקות קולבן דאנס ופרסקו בארץ, ובפרויקטים של דימיטרי פפיואנו ביוון ובפרויקטים נוספים באנגליה וקפריסין. בחו"ל יצר באוסטרליהWest Australia Academy of Performing Arts, Strut Ochre Dance Company, בלונדון ,Transitions Dance Companyבגרמניה Plauen Zwickau Ballet, בספרד  Estancias Coreograficas,באלבניה Albania Dance Theatre ,בשווייץ והולנד , XPATS International Project במלטה Malta International Arts Festival , והלהקות הלאומיות של גאנה.

עודד חבר עמותת הכוראוגרפים ומנהל להקת פרויקטים בארץ.  יצר בארץ עבור בלט ירושלים, להקת קולבן דאנס, מוזיאון המדע בלומפילד ותיאטרון תמונע. לעודד מתודולוגיית תנועה משלו, Imagery in Motion, (I.M)  אשר מגשרת בין עולם הדמיון לעולם הפיזיקה, אותה הוא מלמד באקדמיות ובלהקות בארץ ובעולם.

כוריאוגרף: עודד רונן

רקדנים ושותפים ליצירה: ליגל מלמד, נטע נבו, תו צפניה, עודד רונן

מוזיקה: רונן קוזוקרו, אמיתי אריכא, עודד רונן

פסקול: רונן קוזוקרו

תאורה: עופר לכיש

תלבושות: מלי אביב

תפאורה: אפרים רונן ועודד רונן

וידאו: אביעד פוקס

 

לינק לרכישת כרטיסים

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן