ירין שחף: איפור גלובלי

ירין-שחר

מגפת הקורונה הפכה למשבר עולמי. למי מאיתנו  לא עלו  הרהורים  על מקום  חדש, רחוק, מעבר לים, שאפשר לנוע בו בבטחה ללא מסכות? עד אז, קבלי הפקת אופנה טראנס-אטלנטית. ירין שחף מנהל בית הספר למקצועות היופי- לוקח אותך למחוזות חדשים.

אמריקה -החולם ההוליוודי

תצוגות ההוט קוטור בניו יורק  לחורף  2021-2, חשפו את הטרנד ה'סאטן' באיפור. אם עד היום נתקלת בו בהקשר של בדים, שמלות או הלבשה תחתונה, עכשיו הוא מטפס לגובה ומתיישב על הפנים. צלליות, פודרה, שימר ואפילו מייק-אפ – כולם סאטן. הטקסטורה הזו מחליקה על הפנים כמו משי. גוני הפסטל נערמים בחושניות על קימורי הפנים ומשווים לו מראה חלקלק ובוהק.ההשראה מגיעה מימי הזוהר של שנות ה-30. וכשהסטן נערם על הפנים. המפגש עם תאורה – הופך אותו לזוהר ואלגנטי.

איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

 

 

 הזווית האפריקאית

קולקציית האיפור האפריקאי תמיד פועלות פחות או יותר על אותו שטנץ: שפתיים כהות מודגשות ,גוונים חומים עם נגיעות בורדו. שילוב  של תכשיטי ענק לצוואר ואקססוריז של מטפחות  בגזרות מדויקות  שמבינות את מזג האוויר המקומי  . האיפור בגוונים חמים מייצג את החיבור לאדמה. המרקם – מט לחלוטין. והתוספת שתופסת היא כמובן ענק לצוואר שקשה לפספס.

איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

 

 

הצד האסייתי

שמות של מעצבי אופנה  ומאפרים אסייתיים הולכים ותופסים מקום של כבוד על מסלולי האופנה בעולם, גל חדש של  אסייתיים העוסקים במקצועות היופי,  כבר מקווה ללכת בעקבות פורצי הדרך. מראות האיפור משלבים סגנון מסורתי ומודרני יחדיו . גווני האיפור מעודנים על גבול הרומנטיים

איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

 

 

אוסטרליה-  משהו טוב קורה במלבורן

היבשת  המזוהה  עם מוצ'ילרים  וקנגרו הפכה כבר מעל לעשור לבירת אופנה. היא זוכה לסיקורים בינלאומיים, דברי שבח  והלל בכל הקשור לאופנה עכשווית. סגנון  האיפור הייחודי של היבשת החמישית, מתבטא בגישה נינוחה ולא מתאמצת. מי שמבקשת  לא להיכנע לקצב המסחרר של  מראות האיפור העונתיים של המערב, תמצא את מבוקשה  בסידני ומלבורן. 

איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

 

 

אירופה לכל עונה

מי שמבקשת לאמץ לוק אירופאי , חייבת  להתעדכן בכל עונה. חברות האיפור משחררות מראות וקולקצייות איפור לקיץ לחורף לסתיו ובאביב. שיטוט בין מדינות  אגן הים התיכון  (החמות יחסית  מזרח אירופה או צפונה – במדינות הסקנדינוויות מאפשר איפור וורסטילי של גם גם ובעיקר את החופש לבחור ולהתאים את האיפור  לאישיות.

איפור: ירין שחף, צילום: מריה סולוביוב

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן