יום מעשים טובים

יום מעשים טובים ישראל

כ-2 מיליון ישראלים ייצאו לעשות מעשים טובים מדן ועד אילת

יום מעשים טובים, בשנתו ה- 12, מרחיב את מעגלי עשיית הטוב ומהווה יום שיא של עשייה מתמשכת ושנתית למען הזולת. השנה צפוי מספר שיא – אחד מכל 4 ישראלים – ישתתף באחת מאלפי הפעילויות ברחבי הארץ. היוזמה החיובית, שנולדה בישראל, הצליחה לסחוף מיליוני בני אדם במעל ל- 90 מדינות בעולם.

יום מעשים טובים 2018 יתקיים השנה בישראל ביום שלישי ה-13 במארס וב-15 באפריל בעולם. בשנה שעברה השתתפו כמיליון וחצי ישראלים, 99% מהרשויות בישראל לקחו חלק, כולל בחברה הערבית. בפרויקט היו מעורבים מיליוני בני אדם מ-93 מדינות ברחבי העולם, דוגמת ברזיל, טאיוואן, איטליה, ארה"ב, גרמניה, ארגנטינה, רוסיה, פנמה ועוד.
יום מעשים טובים הינו פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה", המרכזת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל במקום אחד. העמותה מציעה מגוון הזדמנויות להתנדב כל השנה. הרעיון המרכזי העומד מאחורי יום המעשים הטובים, הוא שכל אדם יכול לעשות מעשה טוב למען הזולת, מעשה טוב גדול או קטן, שיכול לסייע לאחר ומהווה דוגמא לאופן שבו העולם שלנו יכול להיראות כל יום בשנה. יום זה מעלה למודעות את הפשטות שבעשיית הטוב, ובכך מעלה את כמות האנשים המבקשים להתנדב כל השנה.
אשת העסקים והפילנתרופית ויוזמת יום מעשים טובים, שרי אריסון: "יום מעשים טובים, שנולד לפני כ-12 שנים, חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שבו, ובגלל היכולת של כל אחת ואחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה שמהווה יום שיא לעשיית טוב כל השנה".

השנה ביום מעשים טובים, יחידים, קבוצות או חברות עסקיות, המעוניינים לקחת חלק ביוזמה מוזמנים לבחור את העשייה החיובית שלהם מתוך מאגר ענק של מעשים טובים שמוצע לציבור באתר "יום מעשים טובים" – שם ניתן לבחור לפי מיקום בארץ את הפעילות המועדפת, ולהירשם.
עמותות, רשויות מקומיות וארגונים לתועלת הציבור מוזמנים לגבש רעיונות לפעילויות שיתאימו לצרכיהם ולהיעזר בעמותת רוח טובה כדי להוציאן לפועל.

כמו כן, לראשונה ביום מעשים טובים, יתקיים אירוע ארצי, ראשון מסוגו בישראל, ביחד עם המיזם החברתי "קולולם". האירוע ייערך בחמישה מוקדים בארץ (מצפון ועד דרום) ובמסגרתו יוזמן הציבור הרחב להשתתף ביריד חברתי-קהילתי, שבסיומו תתקיים שירה המונית משותפת, למען לכידות ואחדות.
ביום מעשים טובים יתקיימו ברחבי הארץ עשרות אירועים חברתיים הפתוחים לקהל, במסגרתם יוכל הציבור לעשות מעשה טוב 'על הדרך' כגון כתיבת כרטיסי ברכה, להשתתף בגלגל "המעשים הטובים", לקבל כרטיס גירוד עם "משימה טובה" להעביר הלאה או לשתף רעיון חיובי בקיר חזון לעולם טוב יותר.
רפי אלול, יו"ר עמותת "רוח טובה" המנהלת את היוזמה: "יום מעשים טובים הוא רק סמל ומשמש זרז לתחילתה של פעילות התנדבותית שנמשכת כל השנה. אנשים וקבוצות שמצטרפים אלינו ממשיכים להתנדב במשך כל השנה".
למידע נוסף חפשו 'יום מעשים טובים' בגוגל או בפייסבוק.

יחסי ציבור יום מעשים טובים:
לילך דומינגז 050-9039338
מינה סימן-טוב 054-5492222

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן