חשיבות תוכנית עסקית בתקופה לא ברורה

אתם בלחץ ולא יודעים מה ילד יום, איך לנהל את העסק בכל בליל הטרוף הזה בו אנו נמצאים.

שואלים את עצמכם, הינה מסתיימת לה שנה ואנו אמורים לתכנן את השנה הקרבה, איך עושים זאת, איך אנו יודעים מה יהיה, מה לתכנן, מה לעשות ועוד…

אז חברים, למרות כל הבלבול והכאוס, הדבר הטוב ביותר הוא לתכנן ולבנות תוכנית עסקית אשר משקפת בתוכה את כל אותן החששות. אבל אז אתם שאלים, איזו מן תוכנית זו, מה היא שווה, הרי המטרה של תוכנית עסקית היא לבנות יעדים ומטרות ברורים ולא משהו מבולבל….

כל זה נכון, וכאן נכנס יתרונה של התוכנית העסקית. תוכנית עסקית טובה מראה לנו את האופק והמטרות בצורה ברורה וחדה, אין שאלות, הכל ברור.

תוכנית עסקית בעידן קורונה היא תוכנית זהירה עם שאיפות נמוכות וקטנות, אך כאלו שבכל זאת לוקחות את העסק צעד קדימה.

ומה קורה אם שוב יהיה סגר, מה שווה התוכנית???

אז זהו, כאן יתרונה של תוכנית עסקית בתקופה כה קשה…

ברגע של חוסר וודאות אנו ניגשים לתוכנית ומבצעים בה תיקונים ושינויים סוג של Fine Tuning בהתאם למצב.

שינויים אשר בכל זאת ייקחו אותנו עוד צעד קדימה בדרך אל המטרה, הרווחיות והאושר.

 

היתרון כאן, שיש תוכנית, יש בסיס, יש על מה להישען, יש כוון ויש דרך.

בהתאם לקשיים ולמגבלות הבלתי צפויות, אנו משנים את הנתיב בתוך התוכנית אשר קיימת.

 

אז אם אתם שואלים האם ניתן להכין וכדאי להכין תוכנית בתקופה כה קשה ומאתגרת….?

אני חושב שהתשובה ברורה, ומי שעוד לא הבין ודאי שכן!!!

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 92
המלצות החודש
פרסומות
צור קשר
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן