חדר שינה באווירה של חופשה…

תמונה מאמר יפעת אברמסון (1)

כמה אנחנו מחכים לחופשה הבאה שלנו? שבועות לפני אנחנו כבר מדמיינים איך יראה המלון שהזמנו, מדמיינים איך נגיע, נפתח את דלת החדר, ניגש לראות את האמבטיה, נרגיש את המצעים הרכים במיטה המפנקת, נבדוק את הנוף מהחלון ובעיקר נרגיש תחושה של חופשה…
מה הייתם אומרים, אם הייתי אומרת לכם שתוכלו ליצור גם אצלכם בבית, בחדר השינה שלכם, את אותה אווירה של חופשה? רגועה ומפנקת.. זה בדיוק מה שאני עושה בבתי המשפחות אותם אני מלווה.
נכון שכשאנחנו בבית, יש לנו את השגרה, העבודה, המחויבויות השונות, אבל דווקא בשל כך, מתבקש שנמצא לנו מקום שנוכל לשוב אליו להירגע ולצבור כוחות מחדש.
הנה כמה המלצות להפיכת חדר השינה שלנו, כך שנרגיש בו כמו בחופשה מפנקת:
מיטה – דאגו למיטה מפנקת לפי טעמכם, עם מזרן נוח ומצעים רכים בצבעים שאתם אוהבים. הניחו כמה כריות בגדלים שונים בראש המיטה, הן יוסיפו למיטה מראה מפנק ויהיו שימושיות בשעת קריאה או בצפייה בטלוויזיה.
שידות צד – תוכלו לבחור שידות תואמות לשני הצדדים או שידות דומות אבל שונות וכך ליצור מראה מעניין. שימו לב שיש מקום להניח ספר, כוס שתייה, ולאקססוריז כמו נר, אגרטל פרחים או תמונה עומדת.
תאורה – מלבד גוף תאורה מרכזי, מומלצים גופי תאורה מצידי המיטה. שימו לב לחוזק התאורה – האם נדרש אור חזק או רק תאורה לאווירה. זה המקום להפתיע עם גופים מעוצבים שיבלטו בחדר.
טקסטיל – בדים תמיד מוסיפים למראה מושקע ומפנק. בנוסף למצעים ולכריות, הוסיפו שטיחונים קטנים לצידי המיטה, כיסוי מיטה ווילונות רכים.
אקססוריז – הכניסו אקססוריז שתבחרו בקפידה כמו, תמונות, מראות, נרות. אלו יתנו לחדר עוד עניין ואת הנגיעה הסופית.
מוזמנים לעקוב בדף הפייסבוק שלי, שם בימי חמישי לכל אורך חודש יולי, ארחיב ואתן טיפים נוספים https://www.facebook.com/yifat.studio.a.design/

התמונות לקוחות מחדר שינה בעיצובי.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן