זוכרים ושרים בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2016

עידן-חביב-קרדיט-יחץ

ערב שירה מלווה בקטעי שיתוף אישיים

בהשתתפות אמנים מובילים ואנשי ציבור, ביניהם: עידן חביב, ענת מלמוד, יונתן דרור, אנה שפיץ, השחקנית רונית אברהמוף-שפירא,
ג'קי לוי ועוד

4 במאי 2016 שעה 20:00, מרכז ז'ראר בכר, ירושלים. הכניסה חופשית!

ב-4 במאי, יתקיים זו השנה השביעית, אירוע במסגרת פרויקט 'זוכרים ושרים בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה'. האירוע משלב ערב שירה, עם הזמרים עידן חביב, ענת מלמוד, יונתן דרור, אנה שפיץ, ועיסוק בסוגיות הנוגעות ל- 'זיכרון של הדור השלישי' בהשתתפות: ג'קי לוי, רן בנימיני, פרופ' ורד וניצקי-סרוסי, ד"ר אדי כהן ומישל קישקה והשחקנית רונית אברהמוף-שפירא.

לפני המופע יתקיימו מעגלי לימוד ו"התכנסות ליום השואה"  בסימן  האחריות לזכור/ לזכור באחריות, בשיתוף בית מדרש אלול, צוות 'התכנסות ליום השואה' מכון ון ליר ופורום רשות הרבים'.

"הפרויקט הוקם מתוך הבנה שכדור האחרון הפוגש את אלו שהיו שם, עלינו מוטלת המשימה להנחיל את הזיכרון הלאה", אומרים איתי צור ויונתן דרור, יוזמי הפרויקט. "הביקוש הרב לפרויקט, משקף את הצורך הגדול של הדור הצעיר לציין את יום השואה מנקודת המבט הרלוונטית אליו. האירוע מתקיים במרכז ז'ראר בכר בירושלים, מקום בו התקיים משפטו של הצורר הנאצי אדולף אייכמן. הדבר מסמל את המחויבות שלנו כאן, כלפי הזיכרון של מה שאירע שם."

לאור הביקוש הגבוה, כדי לאפשר לציבור רחב להשתתף באירוע, תתקיים הקרנה של המופע באמפי הסמוך למרכז ז'ראר בכר, לכל אלו שלא יכנסו לאולם עצמו.

במהלך השנים אמנים, אנשי ציבור ותקשורת התגייסו לפרויקט ולקחו בו חלק, ביניהם: הזמרים חמי רודנר, דנה ברגר, ערן צור,  סיון טלמור, אופיר בן-שטרית, דביר כהן (דיוואן הלב), דוד לביא, ענבל גרשקוביץ, חנן בן-סימון, אביב בכר והדס קליינמן. השחקנים יצחק לאור ויאיר להמן. אבי גרייניק, אראל סג"ל,  פרופ' חנה יבלונקה, רן בנימיני (רשת ב'), גולן אזולאי, מלכה פיוטורקובסקי, שרה ב"ק, הרב בני לאו, ד"ר מיכה גודמן ועוד.

זוכרים-ושרים-קרדיט-איתי-צור

עידן-חביב-קרדיט-יחץ

ענת-מלמוד-קרדיט-יחצ

כמו בשנים קודמות, גם השנה, הפרויקט מאמץ את מועדון ניצולי השואה של עמותת 'עמך' ועמדות התרמה יפתחו במקום על מנת לגייס משאבים להרחבת השירותים ש'עמך' מספק לניצולי השואה שעודם חיים ביננו.

הפרויקט מופק על ידי 'מודוס הפקות' בשיתוף 'ז'ראר בכר' ובניהולו המוזיקלי של 'אחיה אשר כהן-אלורו'.

זוכרים ושרים, יום רביעי, ה- 4.05.15 בשעה 20:00, במרכז ז'ראר בכר, רחוב בצלאל 11, ירושלים .

מעגלי דיון מונחים בשיתוף פורום רשות הרבים, בית מדרש אלול ו'גשר': אולם ליאו-מודל, בשעה 18:30.

הכניסה לאירוע ללא תשלום ובהרשמה מראש כבשנים הקודמות כרטיסים ניתן להזמין באתר zochrimvesharim.com דרך דף הפייסבוק של 'מודוס הפקות' או בדוא"ל: [email protected]. לפרטים ובירורים: 0587060600.

לפרטים נוספים: עדי שטרסמן, ענת מרומי יחסי ציבור, 052-8564444, ענת מרומי 052-8133813

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן