השיווק הדיגיטלי – כיצד להיערך לעתיד?


Powered by Textkol.com

מי מכם החליט שכבר נמאס לו משיווק מכיוון שיצא סקפטי מהשיווק הדיגיטלי? אז אי אפשר להתעלם משיווק באופן כללי, כי שיווק אתם עושים גם שאתם ישנים.

שיווק פירושו – כל הפעולות שאנו עושים בעסק על מנת להביא את המוצר או השירות שלנו לידי מכירה. במשך השנים התפתח עולם הדיגיטל. הפער שנוצר כאן הוא בין בעלי עסקים שאינם יודעים כלל על הנעשה בשיווק הדיגיטלי לבין אנשי המקצועי בתחום.

הפער גרם לניצול חוסר הידע, בהוצאות כספים מיותרות ששפכו בעלי העסקים ולא ראו תוצאות בעסק שלהם, אף על פי שהאמינו שזה העידן ואליו צריך לכוון. אני מקבל כיום לא מעט בעלי עסקים שאומרים, אנחנו כבר לא מאמינים לאף אחד.

המצב הכלכלי של העצמאים הורע, אבל יש כאלו שיודעים לנצל אותו לטובה ולנצל הזדמנויות. ואכן לאחר שהרבה בעלי עסקים נפגעו מהניצול של החברות הגדולות או חברות שפשטו רגל, האמון נפגע. נוסיף על זה שכיום התחרות עם העסקים הגדולים רק מקשים מאד על העצמאים.

נדרשת כאן סבלנות, מכיוון שלגוגל יש כלים חינמיים שאם יודעים לנצל אותם לקידום האורגני, אפשר להגיע לתוצאות מרחיקות לכת לטווח הארוך, הכול עניין של סבלנות ואורך רוח.

 

בהצלחה לכולם

והרבה בריאות

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 135
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן