הקיץ הגיע – עונת הטיולים

נסעתי בימים האחרונים לצפון ואני לא מתכוונת צפון תל אביב, ממש לצפון, לאצבע הגליל. הצפון שבדמיוני ירוק, רווי מים וצמחיה עשירה ורעננה לאורך כל ימות השנה. כבר באזור יוקנעם ראיתי צהוב, טבע צהוב ושדות שלמים בכל מיני צורות של קציר צהוב. ועכשיו ברדיו אומרים שבשבת יהיה חמסין. אז הקיץ הגיע, התגנב באלגנטיות דרך האביב והוא כאן במלוא חמימותו. חשוב לדאוג בקיץ שתמיד יהיה לכלבים מים זמינים, לא משנה אם הם בחצר, בבית, במפעל או איתנו בטיול בטבע . תדאגו שתמיד יהיה להם כלי מים מלא.
חום הגוף הטבעי של כלבים גבוהה משלנו (38-39.5 מעלות צלזיוס) וכאשר הם מתייבשים הם פגיעים למכת חום. בניגוד אלינו כלבים לא מזיעים ומנגנון הקירור היחיד שלהם הוא הלחתה (כשהלשון בחוץ, הפה פתוח והכלב נראה מתנשף), כלומר שהכלב "מזיע" רק מהפה ולכן באופן יחסי לוקח יותר זמן עד שהגוף שלהם מתקרר.
חשוב גם לדאוג להם למקום מוצל בשעות החמות. אם אתם מטיילים, אפילו לסיבוב קצר בעיר, תקפידו ללכת עם הכלבים בצל. שימו לב שהמדרכה מאד חמה והכלבים לא נועלים כפכפים, מה שעלול לגרום לכוויות בכפות הרגליים שלהם.
כשאני לא בטוחה אז אני נוגעת עם כף היד במדרכה או בחול הים כדי לבדוק אם הטמפרטורה סבירה.
אם אתם אוהבים לקחת את הכלבים אתכם לכל מקום וחייבים חייבים חייבים אותם לידכם, אז היום אפשר למצוא נעליים לכלבים וככה להגן על כפות הרגליים שלהם מנזקים.

אז לכבוד שבועות, לכבוד הקיץ ולכבוד המון טיולים ורגעים מיוחדים עם החברים על 4, אאחל לכם קיץ קריר, מהנה ומלא טיולים ונופים קסומים .

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן