"הסלון למוסיקה קאמרית" בקיבוץ נען

sharonkam

גאה להציג. שרון קם מארחת

שרון קם – קלרינט, אורי קם – ויולה, מתן פורת – פסנתר.

ביצירות:
מוצרט – שלישייה ק' 498, "קגלשטט".
שומאן – "אגדות" לקלרינט, וויולה ופסנתר אופ. 132
ברהמס – "שני שירים אופ 91 "כמיהה רוגעת" "אתם, שמרחפים"
שוברט – מומנטים מוזיקליים לפסנתר, 1-3, ד.780 אופ 94
בארטוק – "ניגודים, ס.ז. 111

sharonkam-Photo-©-Maike-Helbig
יום רביעי, 25/5/16 בשעה 20:00.
פתיחת דלתות בשעה 19:15.
לפרטים ולרכישת כרטיסים ב 80 ₪: יעקב 052-2232556

בלב הפרדסים אשר בשפלה, במרכזו של קיבוץ נען שוכן מועדון החברים, מקום שקט ואינטימי אשר אחת לחודש משנה את פניו והופך ל "סלון למוזיקה קאמרית" המארח את מיטב ההרכבים הקאמריים בארץ ובעולם. חווית ההאזנה בסלון שונה ואינטימית.  במרחק נגיעה מן הנגנים. לפני תחילת הקונצרט ובמהלך ההפסקה מוגש כיבוד קל מלוח ומתוק, וכן שתיה חמה ויין בשפע.

שרון קם. הקריירה של שרון קם החלה לנסוק עם זכייתה ב1992- בתחרות הבין-לאומית היוקרתית ARD במינכן. מאז הופיעה עם תזמורות רבות ברחבי העולם בהן הסימפונית של שיקגו, הפילהרמונית של ברלין, הגוונדהאוז מלייפציג, הסימפונית של טורונטו, הפילהרמונית הישראלית, הפילהרמונית של המבורג, תזמורות הרדיו של מינכן ושל פרנקפורט והפילהרמונית של טוקיו. כמו כן הופיעה ברסיטלים בכל העולם וניגנה עם אמנים רבים, לרבות אייזק שטרן, יפים ברונפמן, טביאה צימרמן, כריסטיאן טלצף, בוריס פרגמנצ`יקוב וברברה בוני. קם מופיעה בקביעות בפסטיבלים בין-לאומיים בהם ורביה, שלזוויג-הולשטיין, סיאטל, ונקובר, מרלבורו, קולורדו, דיבון ורביניה. בגיל 16 הופיעה לראשונה עם התזמורת הפילהרמונית, ובשנת 1992 הופיעה בקונצרט ההיסטורי המשותף של התזמורת הפילהרמונית הישראלית והפילהרמונית של ברלין, לרגל חגיגות הסרת החומה. בשנת 1995 החלה להקליט לחברת טל-דק. מהקלטותיה: הקונצ`רטי לקלרנית של ובר עם תזמורת גוונדהאוז בניצוחו של קורט מאזור, רסיטל עם הפסנתרן איתמר גולן וקונצ`רטי של מוצרט וקרומר. בעקבות הכרות ממושכת עם המלחין קז`ישטוף פנדרצקי, הוציאה, ב1999-, דיסק של יצירותיו לקלרנית. לאחרונה יצא דיסק "קלאסיקה אמריקאית" ובו היא מנגנת יצירות מאת קופלנד ברנשטיין, גולד וגרשווין. שרון קם נולדה בישראל, ולמדה נגינה אצל עלי אבן ומוסיקה קאמרית בהדרכת חיים טאוב. בהמשך סיימה את בית הספר למוסיקה ג`וליארד, שם למדה אצל צ`רלס ניידיך

אורי קם. אורי קם נולד בקליפורניה בשנת 1975 להורים ישראליים וגדל בישראל. החל ללמוד נגינה בגיל 6 ובגיל 15 עבר לנגן בוויולה. היה תלמידו של חיים טאוב, ולאחר מכן למד ב"מנהאטן סקול אוף מיוזיק" אצל פטינקה קופק ופנחס צוקרמן ובאוניברסיטה לאמנויות בברלין. זכה בתחרויות בפרסים חשובים ובהם בפרס התחרות הבינלאומית בג`נבה ובפרס פאגניני בתחרות על שם טרטיס. כמו כן קיבל בקביעות מלגות מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל.
בגיל 16 הופיע לראשונה כסולן עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של זובין מהטה. מאז הופיע עם רוב התזמורות החשובות בישראל ועם תזמורות רבות העולם ובהן פילהרמוניה בניו-יורק, תזמורת מרכז קנדי בוושינגטון, הסימפוניה הורשאית ועוד.
הוא מרבה לנגן מוזיקה קאמרית, והופיע עם אייזק שטרן, יצחק פרלמן, פנחס צוקרמן, גיל שחם ורבים אחרים. הוא מופיע בקביעות בפסטיבלים של ורבייה, בון, רולנדסק, שלזויג-הולשטיין, טנגלווד ועוד. לאחרונה הוציא, יחד עם אחותו שרון, תקליטור של הקונצ`רטו לוויולה, קלרנית ותזמורת של מקס ברוך.בשנת 2011 החליף את הויולן עמיחי גרוס והפך לחבר מן המניין ברביעיית ירושלים.

מתן פורת. יליד ישראל, בעל תואר שני מביה"ס למוסיקה ג'וליארד. מוריו לפסנתר היו עמנואל קרסובסקי, מאריה ז'ואאו פירש ומארי פרחיה. קומפוזיציה למד אצל אנדרה היידו, ראובן סרוסי וג'ורג' בנג'מין. חתן פרס ראש הממשלה למלחינים לשנת 2009. יצירותיו הוזמנו ע"י אנסמבלים ומבצעים מובילים ובוצעו בין השאר בפסטיבלים ברחבי העולם. בין יצירותיו, אופרה – "חוות החיות", קונצ'רטו למנדולינה, רקוויאם וטרילוגי לשחקן ואנסמבל המבוססת על סיפורים של קפקא, אורוול ותומאס מאן.

בנוסף להלחנה מתן הוא פסנתרן מחונן אשר הופיע כסולן עם התזמורת הסימפונית של שיקאגו, התזמורת הקאמרית מינכן ועם תזמורות קאמריות וסימפוניות בארץ. ניגן באולמות קונצרטים כקרגי הול בניו יורק, בארמון הלובר בפאריס, בוויגמור הול בלונדון ובפילהרמוני של ברלין. מופיע ברסיטלים לפסנתר בחבי העולם ומשתתף בחשובים שבפסטיבלים למוסיקה קאמרית. בעונת 2010 – 2011 הופיע ברחבי העולם עם הפרוייקט של פיטר ברוק, "חליל הקסם" בגרסא לפסנתר סולו ולשבעה זמרים.

בעונת 2014 – 2015 ניגן ב"סלון למוסיקה קאמרית" בנען עם "הפרוייקט הקאמרי הישראלי"  והכנרת ליזה פרשטמן.

 

היצירות

מוצרט – שלישייה, "קגלשטאט" במי במול מז'ור, ק. 498

Mozart – Trio in E flat Major, Kegelstatt K 498

Andante

Menuetto

Rondo

allegretto

שומאן – "אגדות", אופ 132

Schumann – Fairy tales op. 132

  1. Lebhaft nicht zu schnell
    II. Lebhaft und sehr markirt
    III. Ruhiges Tempo, mit zartem Ausdruck
    IV. Lebhaft, sehr markirt

ברהמס – "שני שירים אופ 91

"כמיהה רוגעת"

"אתם, שמרחפים"

שוברט – מומנטים מוזיקליים לפסנתר, 1-3, ד.780 אופ 94

Scubert – Six moments musicaux, D 780, Op 94
1 Moderato in C major
2 Andantino in A-flat major
3 Allegro moderato in F minor

בארטוק – "ניגודים, ס.ז. 111

Bartok – Contrasts Sz 111

Lento

Allegro vivace

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן