הסימפונית ירושלים בערב של מסע בין תקופות

מנצח על תזמורת

בסוף החודש יתקיים קונצרט נוסף בסדרה הקלאסית המצליחה של הסימפונית ירושלים, הפעם בניצוחו של אילן וולקוב ועם נגן קרן יער- סער ברגר, חבר ה'אנסמבל מודרן' שמגיע במיוחד מגרמניה. תכנית הקונצרט כוללת את הסימפוניה מס' 2 מאת בטהובן, את הפואמה הסימפונית 'דון חואן' מאת ר. שטראוס, ואת 'עין נץ', קונצ'רטו לקרן ולתזמורת (2014) מאת ויטו זוראי.

 

מאסטרו אילן וולקוב: "מדובר בערב מרתק עם שלוש יצירות משלוש תקופות שונות: הסימפוניה מס' 2 מאת בטהובן, מתחילת המאה ה-19 שבעצם מסמלת את תחילת דרכו של בטהובן, אולם נשמעים בה גם ניצנים של המודרניזם ושל סימפוניות חדשות בין התקופה הקלאסית לתקופה הרומנטית. בהמשך הערב תנוגן הפואמה הסימפונית 'דון חואן' מאת ריכרד שטראוס, שנחשב מלחין בולט בסוף התקופה הרומנטית והפוסט רומנטית (תחילת המאה ה-)20. את הערב תסגור יצירה חדשה מהעשור האחרון -'עין נץ', קונצ'רטו לקרן ולתזמורת (2014) מאת המלחין הסלובני ויטו זוראי. היצירה נכתבה במיוחד עבור סער ברגר, חבר אנסמבל מודרן שמגיע מגרמניה כדי לנגן את היצירה ביחד עם הסימפונית. היצירה מנוגנת בסגנון יותר חדשני, ונעשה בה שימוש מרתק בקרן יער ובכלי ההקשה."

 

עופר אמסלם, מנכ"ל התזמורת ירושלים: "אנו שמחים לארח אצלנו את מיטב האמנים והמנצחים מהארץ ומהעולם, ומזמינים את כולם להנות מערב עם מוסיקה קלאסית נפלאה".

  

יום שלישי 28 במרץ | 19:30

האולם הסימפוני ע״ש הנרי קראון, תיאטרון ירושלים

לפרטים והזמנות: www.jso.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן