הנסיך, פנטזיה צבעונית, מוסיקלית ומרהיבה לכל המשפחה מבית תיאטרון השעה הישראלי

הנסיך ניל, סוסו האהוב תיאו ושאר החברים בהרפתקה מרגשת וסוחפת שבסופה מסר חשוב. ניל, מיועד להחליף את אביו ולרשת את המלוכה אך הוא חושש כיצד ימלא את תפקידו כמלך כשהוא מגמגם? סיפורו של ניל מלמד אותנו כיצד כוח פנימי, התמודדות עם מגבלה, כוח רצון ואמונה בערכך, עוזרים לנו להתגבר על כל אתגר בדרך אל המטרה.

יונתן שוורצברג כותב המחזה קיבל את ההשראה שלו לכתיבה מבנו רפאל בן ה– 7 ובתו טל בת ה-4. עם פרוץ חרבות ברזל (7/10) בני המשפחה שהו יחד בבית בזמן שהילדים שיחקו במשחק דמיון עם טירה ויונתן ביחד עם אמו אורלי, קיבלו השראה לכתוב אגדה, דווקא בזמן הזה, שתעזור לילדים להתנתק לרגע מהמציאות ולהעביר מסר חשוב שכל אחד יכול להנהיג ולהוביל.

בלב ההצגה עומדת מערכת יחסים ייחודית בין הנסיך ניל לבין הסוס שלו תיאו. מערכת יחסים שמבוססת בעיקר על הקשבה, קירבה ואמפטיה, שכן תיאו הסוס לא מדבר במהלך ההצגה. הצגת הנסיך נוגעת בהמון נושאים רלוונטיים לעולם הילדים החל מסיפור התבגרות, שהנסיך צריך לקבל את הכתר, אנאלוגיה לתהליך התבגרותלקבל עוד אחריות, לגדול, לבנות בטחון עצמי, מה היא מנהיגות, התמודדות עם הקשיים (נסיך מגמגם).

כותבי המחזה אורלי ישועה ויונתן שוורצברג, בימויתום שוורצברג , תפאורהסבטלנה ברגר ,מוסיקהליאור רונן, תנועהטולה דמארי , תלבושותיסמין וולק, תאורהאורי מורג

בהשתתפותנדב אסולין / ארז וייס, גיא דמידוב, גיל וייס, עמית פרטוק, יואב רוטמן

תיאטרון השעה הישראלי לילדים ונוער הנו תיאטרון הילדים הגדול והמוביל בישראל. כשמו של התיאטרון כך יצירתוענייני השעה. ברפרטואר התיאטרון תוכלו למצוא כ-60 הצגות שונות הנוגעות בנושאים חשובים ועמוקים בחברה הישראלית ובעולמם של הילדים לצד קלאסיקות אהובות ומהנות לכל המשפחה כדוגמת: הקוסם מארץ עוץ , אליס בארץ הפלאות , פיטר פן, הדייג ודג הזהב ועוד.

לפרטים נוספים ולכרטיסים:   https://teatron-hashaa.smarticket.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 133
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
עינת בכור - רוצה לנהל בראש שקט?
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן