המתנות שישדרגו לכם את שולחן ליל הסדר

קערת ליל הסדר בית הסביבון 3

חדש בבית הסביבון בשרונה תל אביב: יצירת אמנות בדמות קרוסלת שכוללת פרקי הגדה, ארבעת הבנים בהגדה, עבדים היינו ועוד. באמצעות סיבוב בקרוסלה ניתן להכריע: דמותו של מי מארבעת הבנים תעלה בגורלו של הקורא. בנוסף, מציגה הגלריה כלי חדש ומיוחד לביעור חמץ עם נוצה לניקוי פינות הבית וכ-20 דגמים של קערות ליל הסדר חדישות ומרהיבות בעיצובן

 

אחד המאפיינים הבולטים של שולחן ליל הסדר הוא קערת הפסח המסורתית שבה מסומנים שישה מקומות למאכלים הממחישים את החג ואת יציאת מצרים. הקערה המסורתית היא השראה לאמנים ואתגר לעיצוב ולריענון. ההשקעה בשולחן החג היא חלק מפרויקט פסח. לאחר שניקינו, קנינו, חידשנו ובישלנו – נשאר לנו הכיף הגדול: לעצב את השולחן עם הכלים המסורתיים: המגש למצה, הכוס של אליהו הנביא וכמובן: קערת ליל הסדר. אם אתם מחפשים מתנה יפה למארחים או שאתם מהמארחים משקיענים שאוהבים את השולחן שלכם חגיגי ומוקפד, הנכם מוזמנים להתרשם מקערות מעוצבות ומסוגננות במיוחד פרי יצירתו של האמן ערן גרבלר מגלריית בית הסביבון בשרונה תל אביב.

בית הסביבון בשרונה תל אביב מציג כ-20 דגמים של קערות ליל הסדר חדישות ומרהיבות בעיצובן. הכל עבודת יד מקרמיקה. האמן ערן גרבלר משתמש בטכניקות שונות ובלתי רגילות בחמר ובחלק מצלחות הפסח מוטבעים ציורים שצייר אביו יואל גרבלר ז"ל שהיה אמן בפני עצמו. באחת הצלחות יש ציור של שולחן ערוך לפסח כולל קניידלך ובצלחת אחרת צייר האבא של ערן את עצמו בראש השולחן. הטכניקה כוללת 3 שריפות בתנור הקרמיקה אשר בכל אחת מהשריפות נוספים צבעים וזהב אמיתי שמעורב בתוך הצבע. הקערה והצלוחיות עשויות בעבודת יד על אובניים, שילוב של צבע, הדפסים קרמיים והדפסי זהב, בתהליך מורכב הכולל ארבע שריפות.
אלא שהשנה התווספו 2 מוצרים חדשניים ומקוריים: 1. כלי מיוחד לביעור חמץ עם נוצה לניקוי פינות הבית כפי שנהוג במסורת היהודית. 2. קרוסלת ארבעת הבנים בהגדה המפרטת ארבעה סוגי בנים: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול. באמצעות סיבוב בקרוסלה ניתן להכריע: דמותו של מי מהבנים תעלה בגורלו של הקורא.
כל הצלחות יוצגו למכירה בגלריה בית הסביבון בשרונה תל אביב
מצ"ב תמונות. אפשר גם שאשלח סרטון וידאו דרך הווטצאפ
לפרטים: דוד זולדן, ליאת אריאב תקשורת ויחסי ציבור 050-5543246

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן