החופש הגדול לקראת סיום ואנחנו עומדים לחזור לשגרה

בתור בעלי עסקים במהלך החופש עבדנו "מאחורי הקלעים" בצורה אינטנסיבית לקידום העסק שלנו ועכשיו עלינו לפעול במספר רבדים בו זמנית ולהיות מספיק טובים בכל תחום כדי לקטוף את ההצלחה; אם בארגון הילדים למסגרות, בארגון העסק שלנו בחזרה לשגרה ואיך לא? עלינו לארגן גם את עצמינו כדי שתהליך זה יניב תוצאות חיוביות.
אז מה הכי חשוב? ראשית – לקחת רגע לעצמינו, לנשום עמוק לשבת ולכתוב תכנית עבודה לפי נושאים שתוביל אותנו.
לאחר מכן לשקף לסובבים אותנו – לילדנו, לבני הזוג וכמובן בעסק שלנו לאנשים הרלוונטיים את תכנית העבודה ואיך אנחנו הולכים לעבוד בה ולהתנהל. חלוקת תפקידים חכמה תהיה דבר נבון שיועיל לנו ויקל עלינו להתעסק בדברים "הגדולים" למשל אם נדע להטיל את אחריות הכנת המערכת בכל ערב לפני השינה לילדנו אשר לומדים בבית הספר, זה יקל עלינו ויחסוך מעט זמן. כמו כן הכנת התיקים והכריכים בבוקר לילדי הגן יכולים להתחלק עם בן הזוג וכמובן שיווק העסק הפרטי שלנו, פרסומים שיכולים להעלות העובדים איתנו למשל או כל פעולה שנדאג לה לתכנית מסודרת מראש תחסוך זמן יקר ברגע האמת.
אז מה נשאר לנו? להיות מתוכננים, מאורגנים ולא לפחד להאציל סמכויות על הסובבים אותנו ולדעת לסמוך על האנשים הרלוונטיים שנמצאים בסביבה שלנו. כשנצליח בזה – נדע שבחרנו נכון.
שלכם
סלין עזריה
יועצת עסקית – שיווק דיגיטלי
ליווי מקדם עסקים – תמיד אפשר לצמוח

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 107
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
הכל מתחיל בך - הקול הגברי - באנר פרסום לקבוצת פייסבוק
סיגל גבאי, מלווה להתפתחות מקצועית ואישית, מאמנת מוסמכת, מאסטר ל- NLP.
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן