הזמן הנכון לנדל״ן

אילוסטרצית העברת מפתחות לבית

אנו נמצאים בשלב לקראת סוף שנת הלימודים של תלמידי בית הספר. הקיץ באופק וזהו זמן לסיכומים מחד גיסא ולהתחדשות מאידך.
השנתיים האחרונות התאפיינו בקיפאון בענף הנדל"ן . בחלק מהערים התחלנו אפילו לראות ירידת מחירים.
כעו"ד העוסק בנדל"ן נראה כי זוהי שעת כושר לתכנן רכישת דירה לקראת שנת הלימודים הבאה. בתקופה זו של השנה ישנם לא מעט בעלי דירות אשר משיקולי מס התחייבו למכור את דירתם עד לתאריך מסוים, חריגה מתאריך הקובע תגרום להם להוצאה כספית גדולה. זוהי שעת הכושר של קוני דירות, לרכוש דירה כאשר מועד הפינוי במרבית המקרים בדירות יד שניה היא לפני שנת הלימודים הבאה.
יתרון נוסף כרגע היא רמת הריביות בבנקים כאשר צפוי שתהיינה בעתיד הקרוב במגמת עליה. החלטתם לרכוש דירה, הצעד הראשון הוא לקבוע עם אחד הבנקים למשכנתאות פגישה . במהלך הפגישה תצטרכו לאמור מהו מחיר הנכס שבכוונתכם לרכוש, מהו ההון העצמי שיש לכם ומהו סכום המשכנתא המבוקשת . חשוב לברר את זכאותכם העקרונית מראש טרם חיפוש דירות ע"מ שתדעו מה ביכולתם לרכוש. אין כל חשיבות איזה בנק ייתן אישור לסכום המבוקש . החשיבות היא לקבל אישור עקרוני בכתב.
השלב הבא הוא חיפוש הדירה – ניתן לחפש דרך יד שתיים או לחילופין לפנות לתיווך . מאחר ששירותי תיווך הינו שירות יקר מומלץ להגדיר למתווך שאנו מעוניינים שיראה לנו רק דירות שהינם בבלעדיות כלומר שלא נצליח לאתרם בעצמנו ביד שתיים. סימן היכר לבלעדיות בד"כ הוא שלט של המתווך המוצג על הדירה ברחוב הכולל פרטי התקשרות.
החל משלב חתימת הסכם התיווך ולפניו מומלץ לפנות לעו"ד הבקיא בנדל"ן . נושא הנדל"ן הוא תחום מורכב, זוהי ההוצאה הגבוה ביותר של בני אדם פרטיים לכן מומלץ לבדוק כי העורך דין הוא מנוסה ולא בעל רישיון של מספר שנים בודדות. יעוץ משפטי נכון ומדויק יכול לחסוך הרבה כסף.
בהצלחה !

עו"ד כהן אורגד הינו גם נוטריון עוסק בנדל"ן מעל עשרים שנים פרטי התקשרות, טלפון נייד 0544950013.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן