הום סטיילינג/הלבשת הבית

תמונה שרה שטוונר

כמה מכם יודעים מה משמעות המילים הלבשת הבית או במונח הלועזי הום סטיילינג? הרבה מאיתנו חושבים שקניה של ואזה (אגרטל) גדולה וצבעונית יעשה את ההבדל.

לא לא לא! משמעות המילה הום סטיילינג היא שדרוג הבית או העסק – מתוך רצון להעניק לו סגנון ייחודי משלו, מראה שונה ומעניין בהתאמה לתקציב וללא שבירת קירות!, הכוונה היא להכניס צבע, רהיטים, אקססוריז לבית או לעסק, לתכנן תאורה מלאכותית ולנצל את התאורה הטבעית בהתאמה לאנשים תוך הקפדה על מינונים, על ניצול נכון של שטח החלל כולל תכנון העמדת ריהוט, פתרונות אחסון והתאמת אקססוריז וטקסטיל.

בתהליך הום סטיילינג משתמשים בחפצים קיימים, אוספים של בני הבית, פריטים בעלי ערך רגשי – מזכרות מהסבתא/הורים/דודה, תמונות משפחה, למחזר רהיטים ישנים או אפילו להשתמש בהם כמו שהם ואם לא מעוניינים "למחזר" ניתן לרכוש חפצי נוי חדשים אפילו כהשלמה.

למי מכם ששם לב כשאנחנו נכנסים לבית בשיפוץ או אפילו צביעה ומדברים נשמע הד! כשנאבזר את החלל ההד יעלם אבל גם כשתכנסו לבית שכבר רוהט אבל ללא גופי תאורה או ללא שטיח/תמונות/וילונות גם אז תחושו בריקנות וישמע ההד הלא נעים.

ללא ספק הום סטיילינג משדרג את החלל עצמו ומשפר את האוירה. אנו נהנים להיכנס לבית שמשרה עלינו אוירה של רוגע אחרי יום עבודה גדוש, בית שנעים לנו לשהות בו ולהסתכל סביב, להיזכר ברגעים שקיבלנו את האקססוריז או בטיולים שבמהלכם קנינו חפצים שהתלהבנו מהם.

זו משמעות ההום סטיילינג!!!

למי מתאים הום סטיילינג? לבעלי תקציב נמוך ועדיין היופי, הנוחות והאוירה חשובה להם!, לגרים בבית ישן ורוצים שינוי קל!, למי שרוצה לשדרג רק חדר אחד או שניים בבית!, לגרים בדירות שכורות ורוצים להרגיש בבית! ולמי שרוצה להרגיש טוב במקום העבודה!

הום סטיילינג הוא האמצעי להשיג מראה חדש לבית/לעסק לשנות ולרענן את החלל!, על ידי שילוב נכון של רהיטים, תאורה, אקססוריז וטקסטיל הבית או המשרד יהפכו למקום שנעים לשהות ולעבוד בו.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן