האם כדאי להוציא את השיווק החוצה?

בעולם השיווק, ואני אדבר במיוחד על שיווק דיגיטלי, ניהול קמפיינים בפייסבוק, גוגל… תמיד יש לנו שתי אופציות: להיות עצמאי וללמוד לנהל רשתות חברתיות ופרסומים בפייסבוק וגוגל לבד או לתת למישהו חיצוני לנהל את זה במקומי.
שואלים אותי הרבה, האם כדאי להוציא את השיווק החוצה או לעשות לבד.
נכון שהיום יש מלא הדרכות, סרטוני הדרכה ביוטיוב ואפשר בהחלט ללמוד לנהל קמפיין כמו שצריך לבד.
השאלה היא לא אם אפשר, אלא אם כדאי .
לנהל קמפיין דורש ידע וזמן. אמרנו כבר שידע אפשר לרכוש.
מה עם זמן? האם בזמן שאתם משקיעים בללמוד וליישם, הייתם יכולים להשקיע במשהו אחר שיקדם יותר את העסק? שיביא פרנסה, ערך לעסק? זאת השאלה הנכונה.
כמובן, השאלה רלוונטית אם יש כרגע תקציב לאיש מקצוע חיצוני.
אל תבינו אותי לא נכון . אני מאוד ממליצה לכולם ללמוד את הכלים ואת הפוטנציאל של הכלים, וזה אם תחליטו לנהל את העניין לבד או לתת למישהו אחר. חשוב מאוד, גם לדעת מה לדרוש ולצפות מספק חיצוני.
אז אני ממליצה לכל אחד ללמוד ולהתעניין בכלים השונים, אם אתם בתחילת דרככם אז תוכלו להיות עצמאיים, אבל אני כן מאחלת לכם מהר מאוד להגדיר תקציב לאיש מקצוע שמתמחה בנושא כדי לאפשר לכם להשקיע את זמנכם בעסק, בלקוחות ולהביא ערך לקוחות שלכם.
בהצלחה ושיהיה רק טוב והרבה !
סלין עזריה
0542160364

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

גיליון החודש
שער מגזין 106
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
פרסומות
צור קשר
הכל מתחיל בך - הקול הגברי - באנר פרסום לקבוצת פייסבוק
סיגל גבאי, מלווה להתפתחות מקצועית ואישית, מאמנת מוסמכת, מאסטר ל- NLP.
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן