דואגים היום למחר

יד אוחזת יד

רוב האנשים דואגים לעתיד שלהם בתחומים שונים, בתחום הכלכלי, בתחום הבריאותי, אך משום מה, לא מתכוננים לתרחיש אפשרי, הנובע בין היתר מהארכת תוחלת החיים, והוא איבוד היכולת הקוגניטיבית.

אף אחד לא רוצה לחשוב על הסיטואציה אם חלילה הוא יגיע למצב בו הוא לא יוכל לקבל החלטות בעצמו, אך לצערנו זה יכול לקרות ולאו דווקא בגיל השלישי, אלא בכל גיל, מחמת מחלה או תאונה.

בסיטואציה כזו, השאלות מי יקבל החלטות עבורנו בנוגע לבריאות, בנוגע לעניינים האישיים ומי ינהל את הכספים והרכוש, מטרידות כל אחד.

 

לא הרבה אנשים יודעים על הכלי העוצמתי והחדשני – ייפוי כוח מתמשך – אשר בא לתת מענה לשאלות הללו.

 

ייפוי כוח מתמשך מאפשר לאדם לקבוע בעצמו ומראש, מה יקרה עימו, אם חלילה תילקח ממנו היכולת לקבל החלטות בעצמו ולא יוכל לדאוג עוד לענייניו. זהו כלי המאפשר תכנון עתידי המקנה לאדם שקט נפשי.

בייפוי כוח מתמשך כל אדם, בהיותו כשיר ומסוגל לדאוג לענייניו, יכול למנות מיופה כוח שהוא סומך עליו שידאג לענייניו, במועד שבו הוא כבר לא יהיה מסוגל לעשות כן.

 

בעבר, במקרה בו נשללה היכולת מהאדם לקבל החלטות בעצמו, האופציה היחידה הייתה פנייה לבית המשפט ע"י המשפחה בבקשה למנות לו אפוטרופוס, כאשר לאדם עצמו לא הייתה שום שליטה מי מתמנה כאפוטרופוס עליו, וכך גם כיום, אדם שלא ערך ייפוי כוח מתמשך והוא חלילה יגיע למצב בו הוא לא יוכל לקבל החלטות, המשפחה תאלץ לפנות לבית המשפט על מנת לבקש למנות לו אפוטרופוס.

עריכת ייפוי כוח מתמשך יכול להיערך רק אצל עורך דין שעבר הכשרה מיוחדת.

 

עריכת ייפוי כוח מתמשך, עוקפת בית משפט ובירוקרטיה, ומכבדת את רצונו של האדם שהוא זה שקובע מראש בהיותו כשיר, מי ידאג לענייניו כאשר חלילה יגיע למצב בו הוא לא יוכל לקבל החלטות, ואף לתת הוראות מדויקות כיצד לנהוג בענייניו הבריאותיים, הרכושיים והאישיים.

תכנון מקדים יכול למנוע הרבה כאב ראש, אז מומלץ להקדים תרופה למכה ולקחת שליטה על העתיד.

 

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן