"ברהמס עם גיל וסיון"

barak tal. credit Filarmonia Sudecka ,poland

אנסמבל סולני תל אביב בניצוחו המנהל המוסיקלי ברק טל מקדיש את הקונצרט האחרון לעונה, ע"ש אליעזר החתי, ליצירות מאת ברהמס,
ויארח את דואו הפסנתרנים הבינלאומי גיל גרבורג וסיון סילבר
בקונצרט רומנטי סוחף.

יחד עם האנסמבל ולראשונה בישראל, הצמד גרבורג וסילבר יבצעו את הקונצ'רטו של ברהמס לפסנתר ב-4 ידיים ותזמורת בעיבוד של ריכארד דונסר לרביעיית הפסנתר המוכרת של ברהמס בסול מינור.

עוד בתכנית הערב החגיגי,
יצירות נוספות מאת ברהמס – ריקודים הונגריים, ואלסים לפסנתר ב-4 ידיים
וחמישיית מיתרים אופ. 111 בעיבוד לתזמורת.

חיפה, מרכז רפפורט, מוצ"ש 22.6.2019 בשעה 20:30
תל אביב, הקונסרבטוריון הישראלי (שטריקר), יום א' 23.6.2019 בשעה 20:30

אנסמבל סולני תל אביב בניצוחו של ברק טל, יקיים את הקונצרט החגיגי והאחרון לעונה ע"ש אליעזר החתי, ברהמס עם גיל וסיון, ויארח את דואו הפסנתרנים הבינלאומי גיל גרבורג וסיון סילבר, בקונצרט שכולו חגיגה של ברהמס. הקונצרטים יתקיימו במוצאי שבת 22 ביוני במרכז רפפורט בחיפה, ולמחרת 23 ביוני, בקונסרבטוריון הישראלי תל אביב.

האנסמבל ישוב לשתף פעולה עם צמד הפסנתרנים המופלא גיל וסיון, שיבצעו, לראשונה בישראל, את הקונצ'רטו של ברהמס לפסנתר ב-4 ידיים ותזמורת, שהינו עיבוד של ריכארד דונסר לרביעיית הפסנתר המוכרת של ברהמס בסול מינור. "הקונצרט הזה מרגש במיוחד עבורי, מכמה סיבות", מציין ברק טל, המנהל המוסיקלי של האנסמבל. "ראשית, בגלל הקונצ'רטו לפסנתר בארבע ידיים של ברהמס בעיבוד דונסר, שנבצע לראשונה בישראל. זוהי יצירה בעלת אופי תזמורתי, שאך טבעי לשמוע אותה כקונצ'רטו עם תזמורת, ואני שמח שעיבוד כזה אכן נכתב והפך להיות פופולרי בעולם. שנית, שיתוף הפעולה של האנסמבל עם הצמד גיל וסיון, כבר הפך אצלנו למסורת, ואנחנו נהנים ממנו בכל פעם מחדש. ושלישית, הקונצרט הוא על שמו של אליעזר החתי, שהיה הראשון ממנו קיבלתי את החינוך המוסיקלי התזמורתי במשך שנות ילדותי ונערותי. העובדה שכיום אני עצמי עוסק בין היתר בעבודה עם תזמורות צעירות ובחינוך מוסיקלי, קשורה לכך שהתחנכתי אצל אליעזר בתזמורת הצעירה חיפה. אני מאד נרגש לארח בקונצרט בוגרים של התזמורת הסימפונית הצעירה חיפה לדורותיה, שעליה ניצח במשך עשרות שנים אליעזר החתי, שיצטרפו לאנסמבל לנגינה משותפת של ה'ריקודים ההונגריים' של ברהמס".

עוד בתכנית הקונצרט החגיגי בסימן ברהמס, יבוצעו ואלסים שלו לפסנתר ב-4 ידיים, וכן חמישיית מיתרים אופ. 111 בעיבוד של ברק טל לתזמורת.

אנסמבל סולני תל אביב:
קונצרט סיום העונה, ע"ש אליעזר החתי, "ברהמס עם גיל וסיון"
מנצח: ברק טל
סולנים: גיל גרבורג וסיון סילבר – דואו פסנתרנים.
בתכנית:
ברהמס – חמישיית מיתרים אופ. 111 בעיבוד של ברק טל לתזמורת.
ברהמס – ריקודים הונגריים לתזמורת
ברהמס – ואלסים אופ. 39 לפסנתר ב-4 ידיים.

ברהמס/דונסר – קונצ'רטו לפסנתר ב-4 ידיים (עיבוד של רביעיית הפסנתר בסול מינור).

פרטי הקונצרט ורכישת כרטיסים:
חיפה, מרכז רפפורט, מוצ"ש 22.6.2019 בשעה 20:30
מחיר כרטיס: 116 ₪ | טלפון להזמנות 04-8363804 :

תל אביב, הקונסרבטוריון הישראלי (שטריקר), יום א' 23.6.2019 בשעה 20:30
מחיר כרטיס: 125-140 ₪ | טלפון להזמנות: 03-5466228 | לרכישה און ליין – לחצו כאן
או באתר: www.soloists.co.il

ברק טל, המייסד והמנהל המוסיקלי של אנסמבל סולני תל-אביב משנת 2001 הופיע על בימות מרכזיות בעולם, בפסטיבלים בינלאומיים מרכזיים ובשידורי רדיו וטלוויזיה רבים בארץ ובאירופה. כמנהל מוסיקלי של האנסמבל, טל שיתף פעולה עם גדולי הסולנים הבינלאומיים, ביניהם הכנר מקסים ונגרוב, הצ'לן מישה מאיסקי, ורבים אחרים, וכמנצח אורח הופיע עם מרבית התזמורות בארץ כולל הפילהרמונית הישראלית, וכן עם תזמורות בגרמניה, באוסטריה, בצ'כיה, ברוסיה, בפולין, באסטוניה, בפינלנד, בקוריאה ועוד.
ברק מקדיש מזמנו גם לעבודה עם מוסיקאים צעירים ולחינוך מוסיקלי, כמנצח של תזמורות צעירות, וכחבר בסגל ההוראה של ביה"ס למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל-אביב.

סיון סילבר וגיל גרבורג ((Sivan Silver, Gil Garburg דואו הפסנתרנים, הקימו את הדואו בשנת 1997 ומאז הם מחזיקים בקריירה בינלאומית מצליחה ומופיעים על במות וקונצרטים בעשרות מדינות ברחבי העולם, וזוכים בתשואות מהמבקרים ומהקהל. הם מופיעים על הבמות החשובות והיוקרתיות ביותר כיום כמו אולם קרנגי בניו יורק, לינקולן סנטר, הפילהרמונית בברלין, "מוזיקווראיין" בווינה ועוד, ומנגנים עם תזמורות חשובות כמו הפילהרמונית הישראלית, הקאמרפילהרמונית הגרמנית, תזמורת מלבורן, הסימפונית פדוסייב צ'ייקובסקי, סימפונית ירושלים ורבות נוספות. הזוג מופיע בפסטיבלים רבים ברחבי העולם עם יצירות חדשות ורפרטואר מוזיקלי נרחב שכולל יצירות שנכתבו במיוחד עבורם.

לפרטים: ענת מרומי יחסי ציבור, ענבל לוי גרין 052-85599122 ענת מרומי 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן