אש פנימית /טל ניב

טל ניב אש פנימית מיה חפץ צור

סיפורם של חבורת נערים עם סיפור חיים מאתגר והתמודדותם במסע מעצים במדבר

שזור לצד סיפורם האישי של חבורת לוחמים בתקופת 'צוק איתן' הנושאים איתם תחושות של שליחות ואשמה

   

 

'אש פנימית' הוא ספר פרוזת-מסעות המשלב בתוכו שני סיפורים של 'יניב' מדריך מסעות הישרדות טיפוליים במדבר לנוער בסיכוי, וחייל קרבי אשר נלחם במילואים במבצע צוק איתן.

הספר "אש פנימית" מבוסס על החוויות האישיות של טל ניב, מדריך הישרדות ומיומנויות חיים קדומות בטבע, שנלחם בצוק איתן, בהנדסה קרבית. טל מדריך מסעות אתגר והעצמה מדבריים מתוך עולמם של הלקטים והציידים, באמצעותם הוא מצליח, להגיע לליבם, של נערים ונערות, שלעיתים החברה, הישראלית כבר ויתרה עליהם

 

הספר קופץ בין חוויות מחוברות לטבע, למדבר ולבני אדם במסע הישרדות מדברי, לבין חוויות לחימה במבצע צוק איתן והעקבות שהן מותירות בנפש. בין חבורת נערים עם סיפור חיים מאתגר והתמודדותם במסע מעצים במדבר, לבין חבורת לוחמים במילואים שנקלעים לסיטואציה בחייהם שלא כולם היו מוכנים אליה. בין חיבור עמוק לטבע לחיבור עמוק לנפש, נפגשות שתי חוויות שונות בתכלית עם קו מנחה שמחבר ביניהן לכל אורך הספר- האש. אש חיצונית אשר מהווה רק תזכורת לאש פנימית הבוערת בכל אדם, כוחה יכול לעשות טוב לעולם או לשרוף את העולם, ההחלטה טמונה בכל אדם.

ב2014 החל טל ניב, לכתוב יומן אישי בו העלה על הכתב, את החוויות האישיות שלו מהלחימה בצוק איתן לצד דוחות שנדרש להכין על מסעות ההישרדות שהוא מעביר כמדריך ב'דרך לוטן' – עמותה המובילה מסעות הישרדות טיפוליים במדבר לנוער בסיכון, ע"ש לוטן סלוין ז"ל שנפל במלחמת לבנון השנייה. ניב איגד את הסיפורים שכתב לספר אחד, הספר השני שלו  ׳אש פנימית׳.

לרכישת הספר: https://www.e-vrit.co.il/Product/23546/%D7%90%D7%A9_%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%AA

ולפרטים נוספים:  052-882-5883 ובאתר www.hiburatik.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 131
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן