אנסמבל המאה ה-21 קונצרט סיום עונה

אילן-וולקוב--קרדיט-אסטריד-אקרמן

קונצרט סיום העונה בסדרת "תגליות" של אנסמבל המאה ה-21 יתקיים ב-25 ביולי, במוזיאון תל אביב. המנצח אילן וולקוב שינצח על הקונצרט מצטרף בעונה הבאה של האנסמבל כמנהל אמנותי לצידו של דן יוהס מייסד האנסמבל ומנהלו האמנותי מאז תחילת פעילותו.

בתכנית הקונצרט, יצירה צעירה מצד אחד: האנסמבל יבצע את יצירותיהם של ויטו ז'וראיי ואונג'יי אדמק, שני מלחינים צעירים המבוצעים כיום תדיר על במות אירופה והביאו רוח חדשה למוסיקה העכשווית. לצידם יבצע האנסמבל יצירות של שני מלחינים ותיקים, יצירה כבת 20 של דן יוהס, "קווים צבעוניים" ואת "חווית סף מוות" לאנסמבל ווידאו של טריסטאן מוראיי שממשיכה את שיתוף הפעולה הפורה בינו לבין אמן הוידאו הצרפתי Hervé Bailly-Basin .

יום שבת 25 ביולי, מוזיאון תל אביב לאמנות בשעה 20:30

 

אנסמבל המאה ה-21 חוזר לבמה ויקיים את קונצרט סיום העונה שלו ב- 25 ביולי במוזיאון תל אביב.

על הקונצרט ינצח אילו וולקוב, אשר נמצא במרכז העשייה המוסיקלית הבינלאומית ומנצח על מיטב התזמורות והאנסמבלים בעולם. וולקוב יצטרף בעונה הבאה של סדרת תגליות, כמנהלו האמנותי של האנסמבל לצידו של דן יוהס. "אנו שמחים מאד שאילן הצטרף לניהול האמנותי של אנסמבל המאה ה-21 החל מהעונה ה-30, ואנו בטוחים שתרומתו לאנסמבל תהיה משמעותית ביותר" אומר דן יוהס, מייסדו ומנהלו האמנותי של האנסמבל.

בתכנית קונצרט: שני מלחינים צעירים, ויטו ז'וראיי ואונג'יי אדמק, שניהם נולדו ב-1979, האחד בסלובניה והשני בצ'כיה. יצירותיהם של השניים מבוצעות כיום תדיר על במות אירופה והביאו רוח חדשה למוסיקה העכשווית. ז'וראי למד בגרמניה לאחר סיום לימודיו בסלובניה ואילו אדמק נסע לפאריס כדי להשלים את לימודיו. בקונצרט נוכל לראות את השוני והמשותף בין שני מלחינים מעניינים אלה כשהאנסמבל יבצע את יצירותיהם, Fired-up של ויטו ז'וראיי  ו-   Ca tourne, ça bloqueשל  אונג'יי אדמק .  

בנוסף יבצע האנסמבל את יצירתו של דן יוהס, "קווים צבעוניים", יצירה וותיקה כבת 20 שהייתה אמורה להיות מבוצעת בקונצרט הקודם, שבוטל. היצירה בוצעה פעמים רבות ברחבי העולם ואנו שמחים לבצעה שוב.

את הקונצרט תחתום היצירה "חווית סף מוות" לאנסמבל ווידאו של טריסטאן מוראיי, יצירה חדשה שממשיכה את שיתוף הפעולה הפורה בינו לבין אמן הוידאו הצרפתי Hervé Bailly-Basin הנחשב לאחד מאמני הווידאו המעניינים של צרפת שמרבה לשתף פעולה עם מלחינים מרחבי העולם.

 

 


אנסמבל המאה ה-21, קונצרט סיום עונה, סדרה "תגליות"

אילן וולקוב  מנצח


בתוכנית:

ויטו ז'וראי         Fired-up  לאנסמבל

אונג'יי אדמק        Ca tourne, ça bloque

דן יוהס              קווים צבעוניים

טריסטן מוראיי    חווית סף מוות לאנסמבל ווידאו

 

25 ביולי בשעה 20:30 במוזיאון תל אביב

מחיר כרטיס: 65/130 ₪. טלפון להזמנת כרטיסים: 03-6077070

Israel Contemporary Players –

Ilan Volkov  conductor

Vito Žuraj  Fired-up

Ondřej Adámek  Ca tourne, ça bloque

Dan Yuhas    Coloured Lines

Tristan Murail Near Death Experience

 

July 25, Tel Aviv Museum of Art at 8:30 pm
Tickets: 65/130 NIS. Orders: 03-607707

 לפרטים: מרומי יחסי ציבור, ענת מרומי 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן