אמונות, זה כל העניין

DSC_7624

אפרת ננר – יעוץ אירגוני ואימון אישי

"הצרות באות בצרורות", "נשים לא יודעות לנהוג", "איני יכול", "גברים לא יודעים לעשות כמה דברים באותו זמן". משפטים כאלה ודומים אחרים, שגורים בשיח החברתי. כל אחד השומע אותם מהנהן בראשו כמו מאשר את הנאמר: "כן, אני מאמין שהצרות באות בצרורות",  "כן, אני מאמינה שאסור לאכול לפני השינה" ובטוחה ש"הכל קרה בגללך…" שלי אין מזל בחיים…." "כולם מצליחים רק הילד שלי דפוק!" האם משפטים אלה מתאימים לי? הם האמת שלי? בהם אני מאמין? כך אני רוצה להאמין שקורה ויקרה לי? לאמונות אלה כמו לכל אמונה, אין רגלים במציאות, הן היוצרות את המציאות מכח האמונה. האמונה אינה ידיעה הניתנת להוכחה מדעית ואינה קשורה לעובדות. עם זאת האדם המאמין בה, חווה את אמונתו כאמת טהורה, בלעדית ומוחלטת. האמונה באה להדריך אותנו במקומות בהם אין אנו מכירים את המציאות. מה האמת הקשר בין האמונה שאסור לדבר בשעת האוכל, למדע? למבנה הפיסיולוגי של הילד, פרט לכך שמישהו רצה או עדיין רוצה שקט?!

אם אין לכך מספיק כסף ואינך מצליח להביא יותר, סימן שישנן אמונות מסוימות בהן אתה מחזיק, והן אלו המהוות מחסום עיקרי המונע ממך ליהנות משפע ורווחה.

השנה החדשה מתדפקת ובאה וזוהי הזדמנות לעשות בדק בית בביתנו פנימה, בתוכנו, בנבכי נשמתנו, בעולמנו הפנימי.

קח לך שעה מיומך ובדוק במה אתה מאמין, האם האמונה שלך מגבילה אותך, משתקת.. לא מאפשרת…? איך אתה רוצה שירא יומך, מה אתה רוצה שיקרה לאהובך, לילדיך, לך, בעבודה, בין חברים. פתח את לבך והאמן בטוב ויהיה טוב. צייר לך עתיד והוא יקרה, אמור בקול והכוונה עמוקה: "ילדי מוצלחים, אבדוק את שקרה ואשנהו לטובה, אני יכול, אשתי נוהגת מצוין ואפשר לסמוך עליה, הכל אפשרי ו…. הגבר שלי "בוכה גם ביום והכל בסדר אצלו".

אמץ לך אמונות מקדמות, והן יקדמו את חייך ו…כן, את אמא, אתה אבא משפיעים על שקורה לילדיך דרך האמונה שלכם בהם ועליהם. אפשר לעצמך להאמין שגם מה שנראה לא, יש בו גם כן. האמירה שכל כשלון הוא הזדמנות ללמידה ולצמיחה, אינה אמירה נבובה. זוהי אמונה מאפשרת שינוי לטובה ממקום מפוקח ובוטח.  

אחוז באמונה מקדמת ואפסן את זו המגבילה במחסן הגרוטאות, לשם היא ראויה.

שולחת לך שנה מאפשרת טוב והצלחה, לך ולבני ביתך.

שנה טובה

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן