אירועי קיץ 2019 בצוללת הירוקה ובמוזיאון אשדוד לאמנות

הצוללת הירוקה. קרדיט אילן ספירא (8)

מידי יום שלישי בחודשים יולי-אוגוסט, תתקיים ב"צוללת הירוקה" ובמוזיאון אשדוד לאמנות, פעילות לכל המשפחה. ב"צוללת הירוקה", אגף הקיימות במוזיאון, יכולים הילדים ליהנות מפעילות משחקית אינטראקטיבית המבוססת על חמש תחנות הלקוחות מעולם איכות הסביבה ומהסדנה "לאן נעלם גלגל הים?", במהלכה יכין כל ילד את הים שלו וידוג עם חכה מגנטית את הפסולת מן הים. במוזיאון אשדוד לאמנות הפעילות כוללת סיור בתערוכה של הציירות טליה ישראלי וליליאן קלאפיש, וסדנת יצירה בהשראתה.

בכל יום ימי שלישי במהלך יולי- אוגוסט, בצוללת הירוקה בשעה 16:00, 17:00 18:00 ובמוזיאון אשדוד לאמנות בשעה 16:00-17:30

בצוללת הירוקה, אגף הקיימות במוזיאון אשדוד לאמנות, תתקיים מידי יום שלישי בחודשים יולי- אוגוסט, פעילות לילדים ולכל המשפחה בנושא איכות הסביבה. במוזיאון אשדוד לאמנות יערך סיור בתערוכה המוצגת במוזיאון ותערך סדנה בהשראתה.
הצוללת הירוקה הינה חלל פעילות של חקר, הנאה ואמנות, המזמין את המבקרים למסע לגילוי האתגרים העומדים בפני כדור הארץ עקב הצריכה המוגברת. בקיץ הקרוב תערך פעילות בצוללת בה ילמדו הילדים על עולם החפצים האבודים, על הפסולת המצויה בחופים ובים, ועל אי הפלסטיק, השוכן באוקיינוס, המורכב כולו מפסולת פלסטיק המשתרע על פני שטח הגדול פי 80 משטחה של מדינת ישראל.
הילדים ילמדו דרך פעילות משחקית אינטראקטיבית המבוססת על חמש תחנות הלקוחות מעולם איכות הסביבה, על הדרכים לטיפול בפסולת וכיצד הם יכולים להפוך את עולמנו לנקי ובריא יותר.
חמש התחנות כוללת "עמדת פיקוח הפחתה" בה יכולים למדוד עד כמה הם "ירוקים" וכיצד ניתן להתייעל אנרגטית, ב"יחידת התרעת הטמנה" יפעלו המבקרים כנגד הזמן, ב"מעבדת המרה לאנרגיה" ינסו לגלות כיצד האשפה מועילה לסביבה, ב"תא בקרת מחזור" יוכלו המבקרים לצפות בהפיכתו של חפץ אחד לחפץ אחד, וב"חדר הפרדה במקור" יבחנו כיצד משפיע המזון שאנו אוכלים על הסביבה.

בנוסף, תתקיים בצוללת סדנה "לאן נעלם גלגל הים"? בה כל ילד יכין את הים שלו וידוג באמצעות חכה מגנטית את הפסולת מן הים, והכל עם חומרים בשימוש חוזר.

ביולי- אוגוסט, יומי שלישי, כניסה בכל שעה עגולה: 16:00, 17:00, 18:00. כניסה לילד 25 ₪ , מלווה: 15 ₪ , מתאים לגילאי 5-11.

במוזיאון אשדוד לאמנות יערך סיור וסדנא לילדים והוריהם, בהשראת תערוכת ציור המפגישה בין שתי ציירות מוערכות – ליליאן קלאפיש וטליה ישראלי. ליליאן וטליה אינן בנות אותו הדור, אך שתיהן ציירות משוטטות אשר 'צדות' את מושאי הציור שלהן במרחב האורבני, המלא צורות גיאומטריות אדריכליות המשולבות בטבע עירוני. במהלך הסיור בתערוכה יבחנו המשתתפים את סגנונות הציור ויעמדו על הדמיון והשוני ביניהם. את צורות היסוד שיזהו בציורים אלו, הם יאתרו גם בסביבה האדריכלית המקיפה את המוזיאון, ו"יצודו" אותן בעצמם בדרכם אל הסדנא, שם יצרו תבליט מצויר בהשראת התערוכה והמרחב האדריכלי הסובב את המוזיאון.
סיור וסדנה להורים, בחודשים יולי- אוגוסט בכל יום שלישי, בשעות 16:00-17:30. עלות הסיורים כלולה במחיר כרטיס כניסה למוזיאון: 15 ₪ כרטיס רגיל, 10 ₪ לתושבי אשדוד.

בנוסף, בימי שלישי בשעה 18:00 יתקיימו סיורים למבוגרים בתערוכה "גוף ראשון יחיד: גבריות באמנות הישראלית". התערוכה העוסקת בנושא הגברויות באמנות הישראלית, מקבצת מגוון רחב של עבודות מכוננות ורבות-השפעה של הבולטים באמני ישראל לאורך השנים.

סיור מבוגרים בימי שלישי ביולי- אוגוסט בשעה 18:00, מחיר: ₪ 30 למבוגר 15 ₪ גמלאי 10 ₪ תושב אשדוד לפרטים והרשמה: 08-8545180/ 08-9568231, מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד

לפרטים נוספים: יהב אשד, "ענת מרומי יחסי ציבור", 0507-238755
ענת מרומי 052-8133813

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן