אירועי יום האישה הבינלאומי במוסדות האמנות באשדוד: עם ליהיא לפיד וסי היימן, טליה ישראלי, נעם פרתום, ומשתתפות נוספות.

DSCF5696 (2)

באשדוד מציינים את יום האישה הבינלאומי ב-3 אירועים שונים

במוזאון אשדוד לאמנות ובמרכז מונארט לאמנויות.

תחלמי בגדול", הרצאה של ליהיא לפיד, סופרת ועיתונאית מוערכת המספרת על הנשיות החדשה, המשולבת בשירים בדגש נשי והעצמה נשית עם סי היימן (שירה ומפוחית) ומאור ויזל (בגיטרות). 

ליהיא לפיד

"אישי נשי", שיתקיים במוזאון אשדוד לאמנות, יאפשר למשתתפים הכרות אישית עם שלוש אמניות מתחומי האמנות (טליה ישראלי), המחול (נעה דר) והשירה (נעם פרתום).

עור מאת נעה דר, צילום גיל שני

במרכז מונארט לאמנויות יתקיים מופע אקוסטי חדש "אהבת חיי": מופע של אם ובת, הכולל שירים מקוריים של הזמרות והיוצרות לאנה סוקולוב ובתה פאוסטינה אבד, שישיר בשפות שונות על אהבה.

אנה סוקולוב ופאוסיטנה אבד. צילם כרמל סקוטלסקי

ב-7 במרץ בשעה 17:00 "אישי נשי"- יום באישה במוזאון אשדוד לאמנות.

המוזאון מזמין את המשתתפים להכרות אישית עם שלוש אמניות מתומי האמנות המחול והשירה : נעם פרתום- משוררת, נעה דר- רקדנית וטליה ישראלי –ציירת. הן יספרו על תהליך היצירה האישי, ויציגו מיצירותיהן.

התוכנית כוללת מופע "ספוקן וורד" של נעם פרתום: משוררת, פרפורמרית, עיתונאית ומנחת סדנאות כתיבה וספוקן וורד. לאחר מכן נעה דר – רקדנית וכוריאוגרפית ישראלית אשר הקימה את 'קבוצת מחול נעה דר' יחד עם קבוצה של שמונה רקדנים השותפים ליצירת שפה תנועתית ובימתית ייחודית, בקטעי וידיאו ושיח. עוד בתוכנית, סיור מודרך בתערוכת היחיד של האמנית טליה ישראלי "מולדת 1 ב", אותה אוצרת טלי בן –נון. בתערוכה מסכמת ישראלי מהלך ציורי ממושך, בגוף עבודות שבמרכזו היא חוקרת את התשתית הפיזית, הפסיכולוגית והחברתית של העיר דרך מדיום הציור. בסוף האירוע יתקיים פאנל בהשתתפות האמניות.

irit.tamari2_2015_300dpi (1) - עותק Time Traveller 1_Gabriella Klein Ashdod_Within-Reach_Gallery Talk DSCF5696 (2)

בתכנית:

17:00 התכנסות וכיבוד קל

17:15 נעם פרתום, משוררת – מופע 'ספוקן וורד'

17:45 נעה דר, כוריאוגרפית – קטעי וידאו ושיח

18:15 טליה ישראלי, ציירת – סיור מודרך בתערוכת היחיד של האמנית

18:45 פאנל בהשתתפות האמניות

*עלות כרטיס: 60 ₪ * הנחה תינתן לקבוצות של 8 איש ומעלה

רכישת כרטיסים בטלפון: 08-8545180/1

מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8 אשדוד | 08-8545182 | www.ashdodartmuseum.org.il

ב-8 במרץ בשעה 20:00, "אהבת חיי"(מופע אקוסטי חדש) במרכז מונארט לאמנויות

"אהבת חיי"- אירוע נוסף המתקיים באשדוד במסגרת יום האישה הבינלאומי, בשיתוף מועצת נשים עירונית וויצו אשדוד. "אהבת חיי" הוא מופע אקוסטי חדש של אם ובת, הכולל שירים מקוריים של הזמרות והיוצרות לאנה סוקולוב ובתה פאוסיטנה (טינה) אבד.

אהבת חיי" הוא סיפור אישי שמתאר את עולמה הפנימי של האישה. הסיפור מאוד אישי ויחד עם זאת הוא לגמרי אוניברסאלי משום שמדבר על חיפוש אמת  עמוקה ובסיסית.

לאנה עלתה לארץ מטשקנט לפני כ25 שנה עם העלייה הגדולה ובידיה ביתה התינוקת. במשך שנים השקיעה לאנה את מירב כוחותיה בטיפוח בתה, שזכורה לקהל הישראלי כילדת הפלא עם קול מדהים – טינה סוקולוב שבגיל 12 זכתה במקום ראשון בתוכנית טלוויזיה "בראבו". כל השנים של ההסתגלות בארץ: לימוד של השפה העברית והחיפוש אחרי הזהות החדשה ומקומה בתרבות הישראלית, התבטאו במפגשים שונים ושיתוף פעולה עם אנשי אומנות ומשוררים ישראלים כישרוניים, כגון: רעיה גלעד, שלמה אריאל ואחרים.

המופע  "אהבת חיי" משלב שני הרכבים – נגני ג'אז בחלקה של לאנה, המורכב משיריה המקוריים (הלחן), והרכב אקוסטי (גיטרות ופרקשן) עם השפעה של מוזיקת פלמנקו – בחלק של טינה עם יצירותיה המקוריים (מילים ולחן).

בשפות שונות ישירו האם והבת  על אהבה של אישה לגבר, אהבה לילדה ואהבה למוסיקה …הרי רק אודות אהבה תמיד מצאו הן את הכוח להתמודד עם הקשיים  ולהמשיך הלאה.

את התכנית ילוו  אנדריי אילין, גיטריסט הפלמנקו שיעניק ניחוח ספרדי, קונטרבסיסט- טל קוהן. הפרקשן- אנטון טורוסוב  והסקספוניסט- דמיטרי שורין.

עלות כרטיס: 60 ₪,  רכישת כרטיסים בטלפון: 08-8545130/1

ב-9 במרץ בשעה 20:00 "תחלמי בגדול" (ליהיא לפיד וסי היימן), במרכז מונארט לאמנויות

"תחלמי בגדול" הוא האירוע האחרון במסגרת אירועי יום האישה במוסדות האמנות באשדוד, בשיתוף מועצת נשים עירוניות וויצו. האירוע כולל הרצאה של ליהיא לפיד, סופרת ועיתונאית מוערכת, בה היא מספרת על נשיות חדשה. ההרצאה משלבת שירים מהרפרטואר המנצח בדגש על נשים והעצמה נשית, עם סי היימן (שירה ומפוחית) ומאור ויזל (גיטרות). במרכז ההרצאה של ליהיא לפיד היא מדברת על הנשיות החדשה שהיא תוצר של המהפכה הפמיניסטית שהצליחה ושינתה את חיינו. כעת לאחר המהפכה צריך ללמוד לחיות עם השינוי שהותירה בנו המהפכה, כי מתברר שזה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. בערב תדבר לפיד על מה זה להיות אישה, מה זה להיות אמא ואיך בין ההשקעה בעבודה להשקעה במשפחה והרצון להצטיין בהכל, קצת שכחנו את עצמנו. בערב זה לא ידובר על ההצלחה, אלא על איך להשיג עוד, ותתאפשר למשתתפות הזדמנות לעצור רגע ולחשוב איך הן יכולות להיות קצת יותר טובות אל עצמן.

עלות כרטיס: 60 ₪  רכישת כרטיסים בטלפון: 08-8545130/1

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן