איך המשאלה (חלום) שלי והDNA  שלי קשורים

יהודית לוטואק - מדור לדור

באפריל 2013 כן כן בדיוק לפני שבע שנים אני ושותפתי דאז מונה אריאל

תכננו את ההשקה של המגזין. ספק הגשמת חלום ספק שיגעון רגעי.

למה תשאלו? כי להקים מגזין ועוד בתקציב שכמעט לא קיים נחשב מעשה של התאבדות. חבריי ומכיריי יודעים שב DNA – שלי נמצאת המילה התמדה ומשפט נוסף – אמונה בדרך שלי, שבדרך כלל מביאים להגשמת משאלה (חלום). אז באמת בהתמדה ואמונה שלמה וכמובן האמון של כל האנשים שתמכו ועזרו להפוך את המגזין למותג שבימים אלה חוגג שבע שנים ומתחיל את השנה שמינית שלו. עברו הרבה מים בנהר. מומחים באו, חלקם נשארו ואחרים פרשו אך לרובם היתה אותה חוויה שאני מאחוריהם וכל הזמן חושבת איך אפשר להביא להם את הדבר שעוד לא פגשו. בהתמדה, בעקשנות ובתשוקה המלווים בלא מעט דמעות, גם של שמחה אבל גם של תסכול. והנה לפניכם המגזין מספר 80 .

גם בתקופה הזו (תקופת משבר הקורונה ) לא הרמתי ידיים, חשוב היה לי להשאיר את המגזין בועט וחי. בדיוק לפני ארבעה חודשים התחלתי עם שרות חדש ללקוחות שלי: ראיונות בפורמט של פודקאסטים שבהם המומחים הגיעו אלי (פיזית) לראיונות על העיסוק שלהם ועל ה"אני המאמין" שלהם. הכל התנהל כשורה וכולם היו מרוצים. אבל פתאום אסור להתקהל ולהיפגש. מה עושים?

שוב ה – DNAשלי התחיל לפעול. חיפשתי פתרונות: מה זהו? אין יותר פודקאסטים? לא יכול להיות! גם באותו הזמן אנשים התחילו לצמצם הוצאות ואז חלק מהכותבים החליטו שהכתיבה במגזין הוא סוג של מותרות. אבל בכל זאת עמדתי על דעתי שהנוכחות במדיות השונות יעשה את ההבדל אחרי המשבר, העסקים שישרדו הם אלה שימשיכו לעשות במה שהם מאמינים וימשיכו לתת ערך. בזכות זיוה לויטנוס ובזכות הכרת ה – ZOOM  מצאתי את הפתרון! כבר אמרתי לכם שההתמדה שלי הוא יתרון, מצאתי שאפשר להקליט את שידורי ה – ZOOM  וכששומרים אותם מקבלים שני קבצים – אחד AUDIO (שמע) ואחד VIDEO (סרטון) .

מאז הכול "הסטוריה " בזכות זה אנשים חדשים ראו את הפוטנציאל שלהיות חלק מן המגזין. בחודש מרץ לפי נתוני גוגל היו למעלה ממאתיים אלף כניסות מתוכן מאות כניסות חדשות. אז מי אמר שמשאלה וDNA  לא קשורים.    

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן