אודות ענבל יפת

יעוץ, הדרכה, ליווי אימון ומנטורינג לעסקים המאמנים בעצמם

שמי ענבל יפת ואני מלווה ויועץ לעסקים להגדלת רווחיות, היעילות ויכולת הבקרה העצמית. המיקוד שלי הוא בעסקים שהם גם מעסיקים, כלומר שבהון האנושי שלהם יש מ-3 עובדים ומעלה, שם הערך המוסף שלי בא יותר לידי ביטוי. 

לעסק אותו הקמתי לפני מספר שנים בחרתי לקרוא המטרה – Dtarget ,כי כאשר אני עובד עם לקוח – אחד הדברים החשובים והראשונים אותו אנו עושים, הוא דיוק והגדרת המטרות וכמובן השגתן! 

לעסק הבאתי איתי ניסיון מצטבר של מעל 19 שנה, שרכשתי בחברות ישראליות ובינלאומיות בתפקידים בכירים שונים, הן כשכיר והן כעצמאי בעל שליטה. כאשר ההתמחות העיקרית שלי היא בממשק שבין תחומי המכירות, ניהול המוצר והניהול הפיננסי. 

היתרון שלי הוא סיפור החיים שלי – כבעל עסק שנגע בשמיים, אך היה גם בצד השני של המשוואה – הצד שהשקיע ונפגע, אבל לא נתן לזה לעצור אותו וחזר לטפס ולהצליח. 

הניסיון מלמד, כי רק אדם כזה, יכול באמת להבין את המקום הנפשי והעסקי שבו אתה נמצא ויכול לעזור לך למצוא בחזרה את הנתיב הנכון לך או לחלופין למנוע ממך לעשות טעות שתוביל אותך למקום אחר ממה שהתכוונת להיות בו. 

כולנו מתחילים ממקום של לבנות עסק עצמאי ממה שאנחנו אוהבים לעשות וטובים בו. אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב, דווקא במקום בו בעל עסק מוצא את עצמו יום אחד הולך וגדל והולך ומתרחב, עולה הבעיה שהיא הפער בין לעשות מה שאתה אוהב, לבין לנהל עסק הכולל עובדים, מוצרים, שיווק, ספקים ועוד. זו גם הנקודה שבה רבים מבעלי העסק נעצרים, אם זה בגלל חשש להמשיך לגדול ולאבד את האחיזה במה שאהבתי, או פשוט מחוסר ידע מה לעשות הלאה. 

כאן אני נכנס לתמונה, בידע רב ובסבלנות אני מסייע לכם לבנות תכנית ריאלית שתסייע לכם להמשיך להתפתח, תוך לימוד כלים ניהוליים מעשיים המותאמים לעסק שלכם ולדרך הניהול שלכם! ובכך אני מחזיר לכם את שני הדברים החשובים ביותר : חדוות העשייה ורוגע. 

היתרון הגדול בעבודה איתי הוא הליווי הצמוד שתקבלו, גם לאחר שהתוכנית העסקית תקרום עור וגידים. אני אהיה שם אתכם, לכוון, לייעץ ולפרגן עד שתרגישו מספיק בטוחים להמשיך לבד…

אז אם גם אתם רוצים לגדול נכון – זה הזמן לעשות את הצעד הנכון, לצלצל ולקבוע פגישה . 

מוצרים נוספים אותם אני מציע: 

ניהול מוצר ומכירות – בדיקת המוצרים הקיימים שהעסק מציע, בחינת פופולאריות (עשרת מוצרים הכי מכירים), בחינת התמחור וההמחרה של המוצרים. פתרונות למוצרים "מתים" (מבצעים, החזרה, קונסיגנציה…), בניית סלי מוצרים (יצירת מוצר חדש משופר), בניית מערך עבודה ויעדים בהתאמה למגוון המוצרים. 

סיוע בניהול וליווי עסק קיים – הנקודה שבה אני נכנס לחיי העסק היא נקודת ההתחלה עם הפנים קדימה! ראשית נגדיר מה הם צרכי העסק ולאן רוצים להגיע, בהתאם לכך בונים תוכנית עסקית ותוכנית עבודה הכוללות הגדרות תפקיד העובד והמחלקה בעסק. חשיפת שירות העובד והמחלקה לשאר המחלקות והעובדים. הדרכות, הנחיות והרצאות לעובדים בתקשורת בינאישית בניית תכניות עבודה לעובדי העסק. ליווי ואימון העובדים בעסק בהתאם לתוכנית העבודה. 

סיוע בניהול וליווי עסק חדש – אם אתם חושבים לרכוש עסק קיים או להקים עסק חדש נתחיל בבדיקת כדאיות, בניית תוכנית עסקית ותוכנית עבודה. הגדרות תפקיד העובד והמחלקה בעסק. חשיפת שירות העובד והמחלקה לשאר המחלקות והעובדים. הדרכות, הנחיות והרצאות לעובדים בתקשורת בינאישית בניית תכניות עבודה לעובדי העסק. ליווי ואימון העובדים בעסק בהתאם לתוכנית העבודה. 

מנטורינג ואימון עסקי ואישי – אחת התכונות העיקריות שכל מנהל מכיר היא "הבדידות הניהולית". כמי שהיה מנהל שנים רבות, וכמאמן אישי ועסקי, בניתי תוכנית ליווי ייחודית למנהלים ובעלי עסקים הנותנת מענה על הצרכים הספציפיים שלהם. 

ליווי מנהלי מכירות ומנהלי תיקי לקוח במשרד ובשטח – מנהלי וצוות המכירות הם הפנים של החברה מול הלקוחות. לכן קיימת חשיבות גדולה בדרך בה הם מתקשרים עם הלקוח ולא פחות חשוב מזה גם מערכת היחסים שלהם עם המחלקות האחרות. כחלק מתהליך האימון והליווי יקבלו מנהלי וצוות המכירות הדרכות, הנחיות והרצאות בתקשורת בינאישית, ניהול קו מכירות, שימור לקוחות, ניהול תהליך גבייה יעיל מלקוחות ועוד… במקביל יבנו תכניות עבודה אישיות לכל מנהל מכירות הכוללת שיפור מערך שווק והמכירה וליווי ואימון להגעה ליעדים. 

ליווי מרכזי שרות לרכב לעמידה ביעדים שיווקיים ואמות המידה – הכשרת יועצי שרות, מתאמות שרות, אנשי מכירות וכל צוות המרכז על ידי מתן ארגז כלים להתמודדויות ויצירת סימולציות. 

בניית תכנית עיסקית ותוכנית פעולה – בניית התוכנית העסקית ודרכי הפעולה ליישומה. לייעול וניתוב כספי העסק. השירות כולל בניה בלבד ואינו כולל תהליך ליווי ואימון. 

הדרכות והרצאות – תורת המכירות, טיפול בהתנגדויות, תמחור והמחרה, שימור ופיתוח קו מוצרים. ניהול פיננסי, תקשורת בינאישית, סגנונות תקשורת ועוד… 

בברכה, 

ענבל יפת המטרה – Dtarget

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן