קיצור דרך להצלחה עיסקית

Untitled design

שתי השאלות הנפוצות ביותר: מה המפתח להצלחה עיסקית? איך לשווק נכון?
דעתי היא שקיצור הדרך הטוב ביותר הוא עסק מנוהל בפשטות, בתכנון ובעשייה, לפני הכל.
בהשראת חג מתן תורה, עשרת הדברות שלי:
1. האמינו בעצמכם – שאתם טובים בעסק, שיש לכם הרבה לתת, שאתם יכולים לתרום ולעזור לרבים.
2. הפכו למותג – אל תשוו עצמכם לאף אחד. יש לכם הייחוד. דאגו להביא זאת לידי ביטוי דרך קו גרפי אחיד, דרך שם ומסר אחיד בכל האפיקים. אל תתפתו לסטות מהדרך אחרי הבטחות שווא. דאגו לפעול לפי תכנית פעולות בנחישות וללא לאות, בזכריכם שאתם טובים (דברה 1).
3. התמקדו ביתרונותיכם היחסיים – לעולם דברו אך ורק על עצמכם. אל תדברו סרה במתחרים. לדבר על מתחרים, פעמים רבות ייצור פעולה הפוכה.
4. זכרו את איכות החיים לקדש, תדאגו לא רק ליותר כסף או רמת חיים גבוהה. פתחנו את העסק לא בכדי לעבוד פחות שעות ולהרוויח יותר כסף. איכות חיים בעיניי, באה לידי ביטוי במספר פרמטרים: זמנים לחופשות, זמן איכות עם הילדים, זמן לתחביבים ובילויים וגם רמת חיים והנאות חומריות. זמן חופשי לעצמי, למשפחה ותחביבים בעיניי הוא קודש. בעיניי גם העסק הוא קודש. הערבוב בין שניהם, יוצר חול טובעני שבסופו של דבר הכל נבלע ודבר לא מושג. דווקא ההפרדה והמיקוד בכל אחד מהם מאפשרת להשיג יותר.
5. כבדו את אביכם ואמכם למען יאריכו ימי חייכם – ראשית זה נכון לגבי ההורים האמיתיים. במקרה של העסק, ההורים של העסק הם הערכים הבסיסיים שיוצרים את התשוקה והאהבה לעסק. ומצד שני דאגו תמיד להשאר מקצועיים ולהעשיר עצמכם להיות הכי טובים שאתם יכולים ביחס לעצמכם. כבדו עצמכם.
6. לא תרצח – do no harm – ערך עליון שנועד לזכור שאנו באים תמיד להיטיב. ואם יש סכנה שהשירות או מוצר שלנו יפגע, הרי שזה לא שווה את זה.
7. לא תנאף – התמקדו במה שאתם טובים. אל תתפזרו. כפי שהייתם הולכים לרופא מומחה בתחום הלב ולא הייתם מצפים שרופא משפחה ינתח אתכם, אל תתיימרו להבין בדברים שאתם לא. לדוגמה, יש לי הבנה רחבה בחוזים, לעולם אפנה לחברי עורכי הדין.
8. לא תגנב – מה לא ברור?
9. לא תענה ברעך עד שקר – יושרה מעל לכך. אינטגריטי. פי וליבי שווים. זה הנכס הכי יקר. לוקח זמן לייצר מוניטין טוב ובאבחת שקר להרוס.
10. לא תחמוד בית רעיך – כבדו הזולת וקולגות. משק חזק נמדד כחוזק העסקים החלשים ביותר.

הדיבר ה 11 שלי – השארו נאמנים לעצמכם ודאגו לבטחון העצמי שלכם, עשרת הדברות יעזרו לכם.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן