פסטיבל אביב – שבתות מרץ בגן השלושה סחנה

מפל מים גן בשלושה

בגן הלאומי גן השלושה (הסחנה) התחולל בחודשים האחרונים מהפך של ממש עם שלל חידושים, לכבודם יתקיים בחודש מרץ פסטיבל אביב בסימן התחדשות: בשלושה שבתות במהלך החודש (16.3, 23.3, 30.3), בין השעות 10:00-15:00 יתקיימו שלל פעילויות מיוחדות ביניהן מופע קרקס מדהים, סיורים מודרכים 'טיול במגפיים' הכוללים הליכה בתוך ערוץ הנחל, ביקור בטחנת הקמח העתיקה, מיצג מולטימדיה המקים לחיים את החלוצים מקימי יישוב חומה ומגדל, שחקנים שיגלמו דמויות עבר באתרים שונים במוזיאון 'עקבות בעמק' ביניהם ראש הכפר התנכ"י והחלוץ, מוזיקת עולם ועוד, כל הפעילויות כלולות במחיר הכניסה לגן!

בנוסף, עם פתיחת הפסטיבל יושק לראשונה לקהל הרחב 'שביל הבוסתן והמים' החדש – אזור בילוי חדש בגן במסגרתו נסלל שביל מונגש ממגרש החניה ועד הנחל וממשיך לטיילת לאורך הנחל בחלקו המזרחי של הגן באורך של כ-300 מטר. השביל המונגש עובר דרך בוסתן פורח של עצי ארץ ישראל וטחנת קמח עתיקה, ומתחבר בסופו עם שביל פעמוני ההתיישבות.

במהלך פריצת השביל נחשפו בצלע הגבעה שני פתחיה של מחילה חפורה אשר מקורה מוערך בתקופה הרומית ביזנטית ושימשה כנראה כחלק ממפעל מים קדום. המחילה תיחפר ותיחקר באופן מדעי בהמשך, לאחר שיינתן אישור של רשות העתיקות, ובשלב זה לא ניתן להיכנס אל תוכה.

בנוסף לפעילות המיוחדת, הסחנה עצמו הוא כמובן אטרקציה משפחתית נהדרת עם הבריכות הטבעיות של מעיין נחל עמל (האסי) בהן טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות בכל ימות השנה,(נעים גם כשבחוץ קריר..), לצד מוזיאון 'עקבות בעמק' עם שני אגפיו – אגף המורשת באתר 'חומה ומגדל' המשוחזר הכולל פעילות חווייתית למשפחות ואגף הארכיאולוגיה הים תיכונית המציע פריטים רבים מתקופות שונות.

שעות פתיחת הגן: 8.00-16.00, שעות פעילות פסטיבל האביב: 10:00-15:00. פעילויות פסטיבל האביב כלולות במחיר הכניסה לגן השלושה (39 ₪ למבוגר ו- 24 ₪ לילד, הנחות נוספות למנויי רשות הטבע והגנים ועוד), קיום הפעילות תלוי במזג האוויר. פרטים נוספים באתר האינטרנט: www.gan3.co.il ובטלפון: 04-6586219.

 

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן