מיציאת מצרים לזוגיות אוהבת

מיצואית-מצרים-אילונית-באומן

אנחנו מכירים את סיפורה של יציאת בני ישראל מעבדותם במצרים. מה לגבי סיפורם של הרווקים מבין הקוראים, אולי אפשר להביט על חיי הרווקות שלכם כגלות מצרים. אלו יכולים להיות חיים של 'לבד', כאב ובדידות.
רגשות אלה פוחתים כאשר הזוגיות שאתם רוצים מתהווה וקורית, כשאתם מתאהבים, מרגישים את לבכם מתרחב. אולם, כדאי לזכור שכפי שפרעה לא ויתר לבני ישראל ושלח שש מאות רכבים לרדוף אחריהם, כך גם עבורכם, היוצאים מחיי הרווקות. הכיצד זה? – פרעה הוא פה רע. כלומר אתם יכולים למצוא את עצמכם עם בן/ת זוג שמפיהם יוצא דיבור חסר סבלנות, מתנכר, מתנשא, מזלזל. זו משולה לשפה המצרית: שיח של אדם אנוכי, שפה שאין בה הקשבה ואכפתיות.
הבה נשים לעצמנו כמטרה, הן הרווקים והן אלה מאתנו שבזוגיות, להשתחרר מכל עבדות לשיח ושפה שאינה מכבדת ונקדם בחמלה ואהבה רבה את הדבר לו אנו מייחלים, כוספים ועורגים, לזוגיות אוהבת ובריאה.
נוכל לעשות זאת כאשר נבחר לדבר לבחיר לבנו מתוך נפש עדינה, מתחשבת, אכפתית ואוהבת. מתוך רגישות והבנה. להיות זוגי פירושו לכבד, להוקיר, להכיל, להחשיב, להקשיב! שפה שופעת בסבלנות, הומור, מתוך אמון ומציאת נקודות החן אצל בן/ת הזוג שלנו.
כשיוצאים ממצרים זוכים לפה סח. פה שפוסח על ביקורת וחסרונות באהוב שלנו. זהו פרויקט חיים, ומי שיזכה לצאת ממצרים וישים בראש מעייניו את שמחת אהבתו, יזכה לזוגיות מאושרת ומקרבת.
אילונית באומן, מפתחת מודל סווינג, הדרך לזוגיות ומיניות מעצימה
052-7350699
[email protected]

תמונה מאתר depositphotos: id223081718 (מצורף בנפרד במייל)

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן