ברקוד לזוגיות הנכספת

גבר ואישה מחייכים אחד לשני

טרם הגיע המוצר הלוהט החדש לחנויות וכבר התחיל הבאז הגדול בקרב צרכני האהבה. כן, כן, הברקוד שיבטיח לכם את הזוגיות המושלמת עבורכם, מגיע גם לישראל.

מקורות מדווחים כי בחנויות ברחבי העולם אזל הברקוד מהמדפים תוך יום מכניסתו לשוק.

מהו הברקוד הזה שמצליח לעורר סערת התרגשות מסחררת בקרב החפצים בזוגיות ואהבה? ובכן, שערו בנפשכם כי אחת מהפנטזיות שיכולות להתאים לסרטי מדע בדיוני מתממשת במציאות ותוכלו בעזרת קוד המוטבע על בן זוג פוטנציאלי שזה עתה פגשתם, אולי בתור לקופה בסופרמרקט, לדעת את כל המידע הקשור אליו, כמו: שמו, מקום מגוריו, מצב החשבון שלו, היסטוריית הזוגיות, תכונותיו הבולטות אלה החיוביות יותר והחיוביות פחות, הערכים שמובילים אותו בחייו ועוד.

לו היינו יכולים בעזרת הברקוד לדעת כבר בדייט הראשון או בסיטואציה של מפגש אקראי, מיהו האדם שפגשנו והאם הוא הולם לרצונות שלנו מבן זוג שאיתו ניצור זוגיות בריאה, יציבה ואוהבת? וואו, כמה תסכול, אכזבה, בלבול, כאב, מחשבות מציקות וטורדניות ורגשות לא נעימים נוספים היו אולי נחסכים מאתנו. מה דעתכם?

בינתיים, כדאי שנשאיר את הפנטזיה בעתיד ונחזור למציאות של 2019. עד שיומצא ברקוד לגילוי הפרטנר המושלם לזוגיות הנכספת שלנו, אנחנו יכולים להתמקד במה שכן בשליטה ובאחריות שלנו.

למה אני מתכוונת? – ליצור קודים פנימיים שלנו. כלומר: מהם הערכים החשובים לנו בזוגיות; איזה אדם אנחנו רוצים להיות בזוגיות; איך אנחנו רוצים להרגיש בה; אילו איכויות חשוב לנו שיבואו לידי ביטוי; איך אנחנו מנהלים קונפליקטים זוגיים ועוד קווים שמהותיים לנו בתוך זוגיות.

אחרי שהחלטתם על הקודים הפנימיים שלכם, תמצאו אותם בבן הזוג הפוטנציאלי וגדול הסיכוי שתזכו לאהבה הנכספת שלכם. אמנם, נדרש לכך זמן ולא ניתן לגלות זאת במהירות בזק בעזרת קורא ברקוד, אבל הדרך משתלמת, כי בסופה – זכינו בזוגיות ובאהבה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן