כך תשלטו בכאבי הראש

אישה נוגעת בראשה

5 פעולות שיעזרו לכם להימנע ממיגרנה:

עדיין לא ברור מחקרית מדוע חלק מהאנשים סובלים יותר ממיגרנה מאשר אחרים, אבל ידועים טריגרים מסוימים שאם נמנע מהם – נוכל להפחית את הסיכון לסבול ממנה.

1. שתיית מים – שתו כוס מים לפחות אחת לשעתיים. הקפידו לשתות במהלך היום עד 2 ליטרים של מים, אלא אם כן הרופא נותן לכם הוראה אחרת.
המים חשובים לשמירה על הבריאות ובהחלט יכולים לעזור להימנע מההתקף הבא.
כאשר מופיע הסימן הראשון למיגרנה – שתו כוס מים.


2. לא לדלג על ארוחות – הרעב המוגזם, כאשר האדם מרגיש חלש – עלול לעורר התקף מיגרנה.

3. לא לצרוך כמות מוגזמת של תרופות – לעתים משככי כאב הניתנים ללא מרשם כמו אקמול, אדויל וכו' יכולים לעזור ולעצור את הכאב במידה וניטלים עם הופעת הכאב הראשוני. אך במידה ונוטלים אותם מעבר ל-3-4 ימים הגוף כבר מתרגל לתרופה ומזמן לעצמו כאב על מנת לקבל אותה. במידה וסובלים ממיגרנות מספר פעמים בחודש – יש לגשת לרופא ולבקש שיתאים תרופה ספציפית למיגרנות.


4. לא להתעלם מהסימנים – כאשר מופיעים סימנים כמו אאורה (הפרעות בראיה, רגישות לאור) שמיעת צלצולים באזניים, תחושת סחרחורת וחוסר יציבות והאדם בוחר להתעלם מהם – הכאב עלול להחמיר.
במידה ומתאפשר – יש לשכב בחושך, בשקט ולעזור לכאב לחלוף בצורה הזו, לעסות את הקרקפת או מגבת לחה על המצח – מה שמוכר וידוע לכם שיכול להקל עליכם.


5.מסכים מסכים מסכים – צפייה ובהייה רציפה וממושכת במסך מחשב, מכשיר נייד או טלויזיה מאמצת את העיניים ועלולה לעורר התקף מיגרנה. הקפידו על הפסקות ועצירות כאשר אתם מוכרחים להשתמש במכשיר כלשהו מסוג זה, תנו לעיניים מנוחה, עיצמו אותן מעט, קומו מהכיסא ועשו מעט מתיחות ותנועות להזרמת הדם.

רעות מויאל 050-9293378
רפואה סינית וטיפולי מגע לנשים בשוהם reutmoyal.com

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן