יש בי אהבה והיא תנצח…

נערה יושבת על ספה עם כוס שתייה

תסתכלו לי באישוני העיניים ותאמרו לי את האמת, אל תפחדו, זה בינינו, אף אחד לא יידע… עד כמה עוצמתית הייתה אי השפיות הזמנית שתקפה אתכם נוכח יום האהבה, הידוע בכינויו הבינלאומי "ולנטיין דיי".
למה אי שפיות זמנית? כי סביר להניח, שלפני ולנטיין, השקעתם שעות בחיפוש אחר הבילוי האולטימטיבי, חשבתם איך להיות מקוריים, עשיתם סקר מחירים (וגיליתם שהם נוסקים השמימה), בדקתם כל רעיון שחברים אמרו לכם או קראתם המלצות. כל זאת, כדי להפתיע את אהבת לבכם ולבלות עמה את יום האהבה.
ומי מכם שאינו בזוגיות (ורוצה)… איך ביליתם? חיפשתם דייט מעניין און ליין, אולי ישבתם עם הטרנינג ופופקורן מול מסך הטלוויזיה וצפיתם בסרט בנטפליקס או אולי כמו שארקדי דוכין אומר בשירו: "… אומרים שיש עוד תקווה, קוראים לזה אהבה, ומחכים לבואה…"
ה'אני מאמין' שלי הוא, שבין אם אני בזוגיות ובין אם לא, אם יש בי אהבה, היא תנצח. כי זו מי שאני, אוהבת, איני זקוקה לחגוג יום אהבה כי כל יום הוא כזה.
כשאני אוהבת כל יום וגם בולנטיין, אני יכולה לשבת לבדי עם הפופקורן מול הטלוויזיה ולראות פרקים בסדרה "הכלה מאיסטנבול", להתקשר לחבר שלא פגשתי מזו תקופה ארוכה ולהציע לו לצאת לשתות בירה, לסמס לאחותי רק כדי לומר לה שאני אוהבת אותה, להתקשר לבן בזוג שבעבודה וללחוש לו באוזן מה מחכה לו שהוא יחזור הביתה ועוד ככל שעולה בדמיון.
זהו המסר שלי אליכם: וותרו על אי השפיות הזמנית סביב ולנטיין דיי, אם יש בכם אהבה – היא זו שתנצח… כל יום.
נ.ב.: מקווה שהבאתם פרחים ומתנה רגשית לאהבת לבכם.
שולחת חיבוק אוהב,

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן