חלום של היצירה

תמונה-לטור-אירינה-דלח

חלום – מה הוא? למה הוא כל כך חיוני לבני אדם? אלו שאלות שרודפות פילוסופים ורופאים רבים כבר אלפי שנה. ויותר מעניין מהשאלות, הן התשובות: עוד לא נמצא מי שייתן תשובה חד משמעית, עוד לא נמצאה שיטה שתוכיח תשובה קבועה בזמן, והכי חשוב: עוד לא חלמו את החלום האולטימטיבי, שיותר טוב ממנו, אי אפשר!
חלומות הם אכן דבר מיוחד, החלום הוא מפחיד ונחשק, ברור ומסתורי, קיים ומופשט. כולם יודעים שבלי חלומות, הבריאות הנפשית שלנו בסכנה. כולם מאמינים שלחלומות משמעות קשורה למציאות. כולם מדברים על מנהיגים רוחניים שביססו שינוי חברתי מהפכני על חלום. ואנחנו האנשים הפשוטים, הרגילים, מה אנחנו מרגישים וחושבים על החלומות שלנו? גם אלה שחולמים אותם בלילה וגם אלה שמייחלים לעצמם בלב-ליבם, ברגעים הכי חופשיים והכי מוארים שלנו? כל מאמן, פסיכולוג, מטפל רוחני שידריך אתכם להצלחה, ישאל בשלב מוקדם או מאוחר: מה החלום שלך? והקושי שלכם לא יסתיים בתשובתכם, אלא תצטרכו גם להרחיב, לתכנן, ליישם ולקדם עוד הרבה עשייה מפחידה ונחשקת, ברורה ומיסתורית, קיימת ו… הבנתם את הרעיון.
כל זה בלי להזכיר אפילו את המשמעות הכפולה והמכופלת של המילה: חלום שהוא גם משהו לא מציאותי בכלל, משהו עליו אין לנו שליטה, שמתעתע  בלילה עד כדי כך שהרבה פעמים מתעוררים בבוקר עם הרגשות שקיבלנו מהחלום; והוא גם חפץ ומושא שאיפה כה חזקה, כה ברורה ומוארת שאנחנו משקיעים בו את כל מאודינו, להפוך אותו לא רק למציאות שלנו אלא של החברה כולה!

אני מזמינה אתכם להתחיל את המסע שלכם להצלחה ביצירה אחת קטנה שתבוא ישר מהלב: מחברת החלומות! מחברת רגילה או מיוחדת, שקניתם או בניתם בעצמכם, שתעטרו כטוב בעיניכם. מחברת שתקרא לכם ליישם עוד קצת מהחלום, מחברת שתעודד אתכם לעשות עוד צעד קטן קדימה, מחברת שתוסיף עוד ניצוץ קטן למאור חייכם.

אז יצירה חלומית שתהיה לכם! 

פרויקט: מחברת לרשום בה חלומות

טכניקה: דקופאז'

ציוד: מספריים, סרגל, מכחול, מכחול דבק

חומרים: מחברת עם כריכת קרטון (לא פלסטיק!), דבק לבן, צבעי אקריליק, פיסות נייר צבעוניות, פיסות בד צבעוניות, מפיות נייר מודפסות, חרוזים, פייטים, סרטי סטן ו/או תחרה מדבקות וכו'. 

אופן העבודה:

  • קודם מתכננים את העיצוב: צבעים, צורות, בוחרים את פיסות הנייר ו/או בד שרוצים לרקע ואת האלמנטים הקישוטיים לעיצוב הראשי (חרוזים ו/או סרטים ו/או תחרה ו/או מדבקות וכו')
  • אם בחרנו לצבוע את הרקע באקריליק, מבצעים זאת בשלב ראשון. מניחים לצבע להתייבש לפחות יום אחד
  • מדללים את הדבק הלבן במים, חצי-חצי לפי נפח
  • טובלים את פיסות הנייר/בד של הרקע בדבק המדולל ומדביקים אותן בזהירות על הכריכה, בחפיפה קטנה זו לזו. מהדקים היטב ומוודאים שאין בועות אוויר מתחת לפיסות הרקע. מניחים להתייבש לפחות יום אחד
  • מדביקים את אלמנטים הקישוטיים (כדאי רק בכריכה הקידמית), מורחים שכבת דבק מדולל מעל הכל ומניחים להתייבש.

תהנו!!! ואל תשכחו ליצור אחד כזה בכל פעם שהקודם נגמר!

אירינה דלח – מדריכה למלאכות יד

054-7512730; [email protected]

RedCat– סדנאות וערכות יצירה

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן