חיידק השמחה

סלון ביתי

שנה אזרחית חדשה 2019 החלה והפעם בראש שמחתנו – אני! כן פשוט אני, זה יהיה טור קצר מרחשי ליבי, מה בעצם משמח אותי?
כשאני עולה על המשקל ורואה שהוא מחייך אלי
כשאני לובשת בגד צבעוני ואנשים מחמיאים לי
כשלק הג'ל שמרחו לי ברומניה הוא צבעוני וייחודי
בדרך כלל, חגיגות, צבעים, אומנות מכניסים שמחה לחיים.
כשאני בין עבודות מצב הרוח שפוף וכל פרוייקט חדש שנכנס וכל פרוייקט שמקבל צורה, כל מחמאה מלקוח מרוצה מעלה חיוך הלב מתרחב ואנחנו פשוט שמחים.
אחד הפירושים במילון לשמחה הוא " מצב רוח טוב וחיובי" כשמצב הרוח טוב גם העשייה שלנו במיטבה. כמעצבת פנים והום סטיילינג אני רואה וחווה את שמחת האנשים כשהם נכנסים לבית מעוצב בקפידה לפי צרכיהם האישיים, עם מספיק מקומות אחסון, רהיטים מעוצבים ומתוכננים לפרטי פרטים.
שמחה ממלאה אותי כשלקוחה אומרת שהבית תמיד מסודר ועדיין יש מקומות אחסון ריקים, או כשקרובת משפחה של לקוחה מחמיאה לי על העיצוב שנעשה אצל בת הדודה שלה.
לקוחות (נשים) הפכו לחברות קרובות, אנו נפגשות, מרכלות, מדברות ומתעניינות אחת בשניה, האם יש יותר משמח מזה?
כשפנו אלי זוג צעיר בעקבות המלצה של חבר שלא שכר את שירותי כי הייתי יקרה לו אבל כשהתקשרתי להודות לו על ההפניה ציין שמאמין שנהיה בקשר בעתיד, הלב התרחב.
אני מאמינה שבית שמח הוא לא רק בית מעוצב על ידי מעצבת, אני מאמינה שבית שמח הוא בית שהאנשים החיים בו הופכים אותו לשמח על ידי פרטים וחפצים שנאספו בהרבה אהבה לאורך השנים ומוצגים בבית כחפצי נוי.
בית שיושבים סביב שולחן האוכל או האי ומחליפים חוויות ולאו דווקא על בסיס יומי אפשר גם שבועי. המשפט שרשום אצלי על כרטיס הביקור הוא "עיצוב שישאיר אותך בבית", זו בדיוק המטרה להיות שמחים בתוך הבית, להרגיש נוח, נעים, חמים.
טיפ קטן לבית שלכם:
הבית שלנו הוא לא מוזיאון, הבית הוא החממה שלנו, אנו צריכים להרגיש בבית כמו ברחם, הרבה חום ואהבה ואז גם השמחה תתפרץ, תפזרו עציצים ברחבי הבית, אגרטל עם פרחים בסופ"ש ייתן הרגשה של חגיגיות, למי שאוהב בחרו קיר או פינה בבית והניחו או תלו תמונות משפחה והעיקר שהלב יתרחב כשתכנסו לנווה שלכם.
רוצה לאחל לכולם שנה אזרחית מלאה בשפע, אהבה ושמחה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן