חיות ליל קיץ – תערוכת הקיץ הגדולה בתל-אביב

חיות ליל קיץ

עשרות מיצבי ענק עתירי דמיון ופעילות מחכים לכם בתערוכת הרפתקאות בגן המוזיאון

מ-20 ביולי 2019 עד 31 באוגוסט

 אוצר: יובל סער | אמן יוצר: אהרל'ה בן-אריה | סופרת ומאיירת: עינת צרפתי

״אני חושב עם הידיים, עם קצות האצבעות. אני מבין מה צריך לעשות ואז שוכח הכול ומתחיל לשחק; נותן לאינטואיציה להדריך אותי, פשוט מתחיל לשחק כמו ילד״. 

מזה 40 שנה, מאז החל לפסל, מתמחה אהרל'ה בן אריה בפיסול חוצות גדול־ממדים שמוצג בגני שעשועים ובפארקים ציבוריים, בארץ ובעולם. עד היום, למרות הניסיון העשיר והמורכבות הטכנית הגדולה, הוא רואה במהלך האמנותי המזוהה עמו, פעולה אינטואיטיבית – יצירה באמצעות עשייה.

נקודת המוצא של בן אריה היא חקירה של החומרים שבהם הוא יוצר, ושבאמצעותם באה לידי ביטוי החשיבה היצירתית שלו. האוצר והאמן איזיקה גאון, אמר עליו ש״נקודת המוצא שלו מעוגנת בחומר, או יותר נכון במפגש בין החומר לקונספט. המה והאיך הולכים תמיד יחדיו. עבודותיו מורכבות מעשרות אלמנטים השלובים זה בזה ומצטרפים לשלמות צורנית אחת״.

כ־30 פסלים בדמות חיות יוצגו בתערוכה ״חיות ליל קיץ״ שתוצג בחצר מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל בתל־אביב. ביניהם טווס, פיל, חרגול, דג, נחש, אריה, סוס, תנין, עז, צפרדע, ברווז, גמל שלמה, לטאה ועוד. כולם נולדו בדמיונו של בן אריה, יקרמו עור וגידים – או ליתר דיוק עץ ומתכת – ויתנשאו עד לגובה של שישה מטרים. כל חיה עומדת בפני עצמה, אולם ההצבה שלהן יחד מזכירה שילוב בין גן חיות קדמוני, אירוע אמנות אלטרנטיבי ופארק שעשועים שיצא מכלל שליטה.

 החיות ״מזמינות״ את הקהל להתהלך ביניהן, אולם, בניגוד לתערוכות אמנות ״רגילות״, אלו לא פסלים לראותם בלבד. כולן, עד האחרונה שבהן, מאפשרות למבקרים לגעת, להזיז וליצור איתן אינטראקציה. בפעולה פשוטה, כל ילד יכול לגרום להן לפרוש את כנפיהן, לפתוח את פיהן או לכשכש בזנבן. כך בכל ערב יתעורר לחיים עולם חדש ומופלא בגן המוזיאון – עולם שמשלב משחק והרפתקה, שעשוע ויצירה, דמיון ומלאכה.

התערוכה כוללת ערכת חיות לכל ילד בסדנת יצירה אמנותית, ספרון מאוייר לכל משפחה והשתתפות בחידון גדול נושא פרס.

התערוכה תהיה פתוחה בימים ראשון עד שבת (למעט שישי) מהשעה 18:30 עד 21:30.

כרטיס מלא – 90 ₪ | כרטיס במכירה מוקדמת – 75 ₪ | כרטיס משפחתי (עד 4 נפשות) – 275 ₪.

ישנן הנחות דרך החברות השונות.

רכישת כרטיסים באתר איוונטים www.eventim.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן