בשורה להורים לסוף החופש הגדול- אוגוסט ללא ארנק

קבוצת מטיילים בשטח

טיולי 'ארץ-שיר' מגיעים לתל אביב עם פעילות חינמית לכל המשפחה בעקבות שירי העיר הלבנה

ימי חמישי-שישי במהלך חודש אוגוסט

15-16/8, 22-23/8, 29-30/8

פעילות חינם- ללא עלות

ארגון "אשכולות" בשיתוף האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך הודיעו על פתיחת מערך סיורים ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה ברחבי הארץ ואלו משלבים פעילות חווייתית לצד שירי ארץ ישראל. הפעילות שתתקיים השנה לראשונה, תציע טיולים מודרכים בחינם במהלך חודש אוגוסט ב17 מוקדים מצפון לדרום. תל אביב מצטרפת לחגיגה עם סיור בתל-אביב הקטנה שיתקיימו בשלושה ימי חמישי במהלך חודש אוגוסט!

כחלק מהסיור, המבקרים יטיילו בעיר הלבנה בעקבות השירים והסיפורים, נשמע את שיר הקיוסק המתאר את חשיבותו בחיי התרבות של העיר הצעירה ויכירו את הפנס הבודד שעמד לידו. את הביקור בבית ההגנה ילוו שירי המחתרות ואת הביקור בבית העצמאות  ילוו שירי חגיגות העצמאות של אז ושל היום. בסופו של הסיור יגיעו המבקרים לבנק ישראל, יקבלו לידיהם שטר ישן של 100 ₪ וישמעו אודות חוזה המדינה.

מתי?: ימי חמישי( 15/8, 22/8, 29/8 ). סיור ראשון בין 16:30-19:30, סיור שני בין 20:30—23:00.

להרשמה: www.eshkolot.org    

אדיר וישניה, מנכ"ל ארגון אשכולות :

"החופש הגדול כבר בשיאו ולראשונה החלטנו בארגון אשכולות לקדם פעילות חווייתית ומעשירה לכל המשפחה. פעילות שמציעה לילדים ובני הנוער לעזוב את הסמארטפונים והמסכים ולצאת לטיול מלא בתוכן ברחבי ארץ ישראל. יחד עם אנשי תוכן מקצועיים של אשכולות, בנינו מערך סיורים עשיר מהצפון והדרום. מדובר בסיורים מודרכים המותאמים לכל המשפחה ומתובלים בשירי ארץ ישראל מכל הזמנים".

במסגרת הפרויקט ובמטרה לעודד טיולים ברחבי הארץ, תתקיים תחרות צילומים בין המטיילים. בין הפרסים: חופשה משפחתית,  כרטיס משפחתי למופע הללויה של עיר דוד ; יום טיול מיוחד למשפחה עם אחד ממרכזי אשכולות הפרוסים ברחבי הארץ ועוד.

לתיאום ראיונות, העברת צילומים ומידע נוסף:

לירז בנג'ו, 050-3900173 │ [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן