אתם – אחד יחיד ומיוחד (הומאז' ל 11.11 )

פינת-החודש-זהרה-לוין

מחר יפתח לדברי האסטרולוגים והעוסקים באנרגיה קוסמית שער ה 11.11 שיאפשר לכולנו לעבור טרנספורמציה אנרגטית ולהתחבר אל המהות שלנו אל תודעה עמוקה ועתיקת יומין. בשער זה נשיל פחדים ונשתחרר מזיכרונות העבר. בתהליך המיוחד לשער זה אנו מתבקשים לדייק את רצונותינו.

יש לנו אהבה לסדר מספרי ולמספרים "מיוחדים" כמו 11:11.המוח שלנו אוהב סדר ושיגרה וגם אוהב למדוד. ואולי זה חלק מהסימטריה שאנו כול כך אוהבים ובמידה מסוימת אנו, בני האדם מעניקים לצורות מסוימות תכונות מיסטיות, אנרגטיות מאגיות כמו 11:11.

אנחנו אוהבים להעניק כוח לאחר, למשהו נשגב שלא נמצא בעולמינו, לצורה מופשטת או לפסל ותמונה ולפעמים אנו מעניקים כוח לבני הזוג שלנו. מתי העברת הכוח הזאת מקדמת ומתי מעכבת?

כשישנה בנו אמונה פנימית, ידיעה פנימית שקיימת אצל כולנו, כי בתאריך מסוים בשעה מסוימת יתרחש שינויי אנרגטי קוסמי שיביא לשינויי, מבלי להיכנס האם מתרחש שינויי אסטרופיזיקאלי כזה או לא, מתרחש במוח שינוי, יצרנו מחשבה שמייצרת רגש של שמחה, התרוממות רוח, תיקווה כי מחר יחל שינוי. זה כשלעצמו שינוי, המוח שלנו קיבל פקודה:לשנות. וככול שנשנן את הפקודה שוב ושוב וכן גם נדייק אותה נזמן אלינו את השינוי.

כי כשאנחנו האחד היחיד והמיוחד, כשאנחנו השלם, כשאנחנו מרגישים מלוכדים בתוך עצמנו, ולא לכודים. כשאנו אהובים וראויים רק אז נהייה מסוגלים ליצור את המציאות הרצויה לנו האחת והיחידה. הנס שמתרחש הוא כוח האמונה בעצמנו וביכולותינו לשנות את המציאות שלנו.

זהרה לוין מטפלת בשיטת מוח אחד

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן