"אמא טבע הגיעה!"

רעות-מויאל

החיים שלנו מורכבים מהמון מחזורים, המון ריתמוסים פנימיים כמו שאיפה ונשיפה, יום ולילה, שבוע, חודש, שנה, עונות השנה.

גם בעולם המודרני, כאשר אנחנו עלולים להיות מנותקים מעונות השנה והטבע- אם זה בעבודה במזגנים, או באזור מתועש או בריחוק מהטבע- המחזור הנשי קיים.
בכל האנושות, גם אם מדובר באישה מאסיה, אפריקה או כל מקום שהוא. זהו מצב שהוא אמיתי, נוכח, הכרחי וחיוני כמו הקיום האנושי עצמו. מזכיר לנו שלא משנה באיזו סביבה או תקופה אנו חיות- כולנו שותפות לאותם ריתמוסים.
אנו מסתכלים על המחזוריות הזו בצורה של גלים, כאשר תנועות המים שלהם בעצם מבטאים תנודות של ין ויאנג.
תנועת הגלים הזו מושפעת מאיפה שאנחנו חיות, כאשר נסתכל על המחזוריות הזו כמו גאות ושפל, תנועה של התמלאות והתרוקנות שמושפעת מהקירבה של הירח אל כדור הארץ. אם האוקיינוס זז- מה מונע מהנוזלים שבתוך הגוף שלנו לזוז גם? מגוחך לחשוב שאנחנו מנותקים מזה.
מחקרים מראים שאצל רוב נשים שהמחזור שלהן טבעי (ללא התערבות הורמונלית) הביוץ שלהן מתרחש סביב ירח מלא ובאופן טבעי הוסת מגיעה בערך בסוף- תחילת כל חודש של מולד ירח.
באותו אופן קורה די הרבה שנשים שחיות יחד באותו בית או נמצאות ביומיום אחת עם השנייה- מקבלות את הוסת באותו זמן. ישנו משהו מאוחד בריתמוס הזה, אינו רק אינדיבידואלי.
כאשר מגיעה אישה לטיפול ברפואה סינית ישנה משמעות עמוקה וחשובה למחזוריות שעברה ועוברת במהלך חייה עד לנקודה זו- מתי הגיעה הוסת הראשונה? מתי נכנסה להריון? האם היו אירועים גניקולוגיים לפני כן כמו הפלה, הריון מחוץ לרחם וכו'.
חלק גדול מהאבחנה מתבסס על הציר הכרונולוגי הזה והפרטים האלו משפיעים על המחזוריות האישה ובריאות מחזוריות זו.
אנחנו נשים לב לכל דבר שהוא יותר מדי או פחות מדי, למשל מנופאוזה מוקדמת מדי (לדוגמא בגיל 42), וסת ראשונה מוקדמת / מאוחרת מדי- תמיד ירמזו לנו על בעיה שקשורה לאנרגיית הכליות.

באופן טבעי הוסת אמורה להגיע ללא תופעות חריגות כמו מיגרנות, כאבי בטן, שינויים במצב הרוח ועוד. באמצעות דיקור סיני וצמחי מרפא ניתן לאזן את המחזור החודשי וימי הוסת כך שהתקופה הזו בחודש תעבור בצורה חלקה וללא הפרעות.
קבלי את אמא טבע באהבה
רעות מויאל- רפואה סינית וטיפולי מגע לנשים בשוהם | 050-9293378 | [email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן