SALES SALES SALES

פתקית ביגוד - פרסום בלק פריידי

בעל עסק יקר, היום שלנו עמוס

וואו נראה כל כך פשוט למכור ולהתעשר !רק צריך להעלות מוצרים לאתר ולחכות לsales !!

מגיעים אליי אנשים שאין להם מושג בשיווק דיגיטלי אבל מה – ראו פרסום ברשתות חברתיות או ביו-טיוב על צעיר שמרוויח מאות אלפי שקלים מבריכה בתאילנד, על איש בן 50 שכבר בחודש הראשון מרוויח 10,000 ₪ – ברור, גם אני רוצה !

הקסם הזה זה נקרא DROPSHIPPING – כשמציעים מוצר באתר או פלטפורמה למכירה והספק (רוב הזמן ספק מסין) שולח את המוצר ישירות ללקוח.

כמה פשוט זה נשמע – אבל ממש לא – ואני אספר לכם על זה בחודש הבא.

היום אני רוצה לשים דגש על פלטפורמה למכירת מוצר באינטרנט.

שומעים בארץ על WIX, WORDPRESS WOO COMMERCE

בחו"ל לאתר עם קטלוג מוצרים גדול עובדים עם PRESTASHOP

יש לכל אחת מהמערכות השונות יתרונות וחסרונות –

מה בונה האתרים ימליץ לכם? הפלטפורמה שהוא מכיר הכי טוב!

מה מתאים לכם – זה מה שחשוב לבדוק – זה תלוי בתחום העסק, שיווק לאומי או בינלאומי, תקציב. מתכננים קידום אורגני? הרבה שאלות שצריכים לשאול לפני שבונים אתר.

טעות נפוצה: להגיע לבונה אתר ולבקש ממנו אתר כמו "החבר" "המתחרה" .. .למה? כי סביר להניח ששניכם לא יראו את אותו הדבר באתר וזה כבר מקור לאי הבנות ויכוחים בהמשך.

אז לפני שאתם פונים לבונה אתר יש צורך לבנות אפיון של האתר – אפיון לגולש לחווית משתמש ולשיווק נכון – ולגוגל לקידום אורגני בסיסי. את זה תעשו עם יועץ חיצוני שאין לא שום צד בעסק למכור אתר כזה או אחר.

עכשיו תגידו לי ! אבל אפשר גם לבנות אתר לבד – זה קל.

נכון – זה קל למי שיודע, שיש לו גישה לגרפיקה.. אז כן בהחלט, אם אין לכם יותר מדי מוצרים ואתם לא רוצים יותר מידי תוספים. אבל אם זה דורש מכם שעות רבות של למידה וגם אחר כך לא בטוח שתסתדרו לבד.

לכן כדאי שתחשבו כמה שעה שלכם שווה – האם בשעה שאתם לומדים לא הייתם יכולים לשווק את העסק? למכור שירות או מוצר?

לפעמים זה לא זול יותר לנסות לטפל בהכל – כדי לשחרר ולעסוק במה שאתם הכי טובים ומה מועיל לעסק שלכם.

עכשיו קיימים עוד פלטפורמות שכדי להכיר: AMAZON, EBAY, ETSI, SHOPIFY …

אז אני מדגישה וחוזרת, אין טעם לרוץ להשקיע זמן ו/או כסף בבניית אתר כל עוד אתם לא יודעים בדיוק מה הצרכים שלכם ואיזו פלטפורמה מתאימה הכי טוב.

מאחלת לכולם הצלחה גדולה ותהנו מהמבצעים!

אשמח לעזור לכם לעשות סדר בעניין

סלין עזריה

…..

נכון?

כל היום בטלפונים – במייל – מעלים פוסטים ברשתות חברתיות – חוזרים ללקוחות – מטפלים בגביע – מאשרים פגישות – שולחים הצעות מחיר…

כן וזה רק חלק קטן מיום רגיל.

אנחנו כל כך עסוקים ששוכחים לבנות את התשתית של העסק – השורשים של העסק.

אני פוגשת עסקים שפעילים חודשים או שנים ורוב הזמן כשאני אני שואלת מה קורה עם המאגר לקוחות שלהם – איך הם מתקשרים ללקוחות? אלה שהתעניינו ולא קנו, אלה שקנו מזמן ולא פנו שוב, לקוחות קיימים… אני שומעת את אותה התשובה: "אה, חלק בטלפון, חלק במחשב, ברשימת תפוצה ומי שלא קנה.. לא שמרתי את הפרטים "

תחשבו שאותו עסק היה שומר כל פניה מתחילת העסק ! שהוא היה שומר אותם בקבוצות, כדי לזהות אותם, עם תאריכי לידה, מיילים, טלפונים וכל אפיון חשוב לעסק…

עכשיו, אני כבר שומעת אותכם, "טוב סלין אבל את יודעת כמה עולה CRM? או בחיים לא הספיק להעתיק את כל הפרטים כל פעם, אין לי זמן פנוי… "

אז אני אגלה לכם סוד – לרובנו יש כתובת GMAIL  נכון?  GMAIL הוא כלי אדיר לנהל מאגר לקוחות וכלי חינמי לגמרי.

  • תבדקו שאנשי קשר שלכם שמורים אומוטיים בgmail ולא בטלפון או בכרטיס SIM
  • עכשיו אין סיכוי לאבד את רשימת אנשי קשר שלכם! גיבוי זמין כל הזמן מכל מחשב
  • תסדרו אותם בקבוצות
  • תוסיפו שדות רלוונטיות כמו תאריך לידה – למה? כי זהו, פתחתם מועדון לקוחות, ותציעו להם הפתעה בחודש יום הולדת .. עכשיו יש לו גם סיבה טובה לתת לך את המייל שלו, מי לא אוהב לקבל מתנות?
  • עכשיו לשיווק – אפשר לייצא את הרשימה לקובץ EXCELL ותקבלו רשימה עדכנית לרגע נתון
  • ליצור עמם קשר בטלפון, במייל, בהודעה, להגדיר אותם כקהל יעד בפייסבוק…

כמה זה עלה? שום כלום

כמה זמן? דקה וחצי כל פעם שאתם מדברים עם לקוח או ליד חדש.

שימו לב, אם יש לכם IPHONE, אנשי קשר שמורים בדרך כלל בicloud ולא בgmail  אז היצוא צריך לעשות מicloud

יש לכם שאלות? אשמח לעזור ולתת לכם עוד רעיונות לניהול נכון של העסק שלכם

לשירותכם

סלין עזריה

יועצת עסקית

ליווי עסקי – ליווי מקדם עסקים

 

 

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן