פיצוי בגין תאונת דרכים

Depositphotos_115385966_Small

בבוא האביב עלינו לטובה, יוצא עם ישראל בהמוניו לטייל בשבילי הארץ. בדרכו לשבילי הארץ הוא נוסע בכבישי הארץ, לעיתים, באופן חסר זהירות מבלי להקפיד על כללי הבטיחות וחוקי התעבורה, ואז נגרמות תאונות דרכים מיותרות.
על מנת להימנע מתאונות חשוב לשים לב לתמרורים שבדרך וכן לתנאי הדרך ולנהוג בהתאם. חשוב לא פחות – לא להתעסק עם הנייד!!
ככל שמצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים ובה יש נפגעים יש להזמין אמבולנס למקום התאונה לקבלת טיפול רפואי וכן יש להזמין משטרה. יש לקבל את פרטי כל המעורבים בתאונה, ופרטי הביטוח שלהם. אם ניתן, כדאי לצלם את הנזק שנגרם לרכבים, במידה ונגרם על מנת שיתאפשר לבחון את עוצמת הפגיעה. כמו כן כדאי לצלם נזק גופני שנגרם בעקבות התאונה, כמובן אם הדבר מתאפשר. ככל שיש עדים לתאונה, בקשו מהם את פרטיהם על מנת שניתן יהיה לגבות מהם עדות, במידת הצורך.
פנייה לקבלת טיפול רפואי באופן מיידי לאחר התאונה חשובה משתי סיבות עיקריות: ראשית, בריאותו של הנפגע. שנית, הצורך בתיעוד רפואי על הנזק הגופני שנגרם לנפגע בגין התאונה. חשוב להדגיש בפני הרופא המטפל כי הפגיעה נגרמה בשל תאונת דרכים, מועדה, מיקומה וכו'. לא פחות חשוב שהנפגע יאמר לרופא היכן בדיוק הוא נפגע וממה הוא סובל בעקבות התאונה. על הנפגע לוודא כי דבריו נרשמו בדו"ח הרפואי, וכן לדאוג לקבל לידיו את כל המסמכים הרפואיים, שכן מסמכים אלו מהווים אסמכתא לפגיעתו ומצבו הרפואי שאותם מגישים לחברת הביטוח על מנת לקבל פיצוי בגין הפציעה.
חשוב להבין כי תביעת פיצויים בגין תאונה תלויה רבות באסמכתאות הרפואיות הקיימות לנפגע. במידה והנפגע לא הולך לבדיקה רפואית לאחר התאונה קשה יהיה להוכיח מה היה היקף פגיעתו בגלל התאונה, ממה סבל וכיו"ב והדבר עלול לפגוע בגובה הפיצויים אותם יקבל.
מאחלת לכולם חג אביב שמח ומהנה – סעו לשלום וחזרו בשלום!

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן