עשרת הדיברות של אומגהמור

בקבוק שמן ארומטי

אחד הפחדים של כולנו הוא לאבד את עצמאותנו. ניסיון החיים שלנו ושל קרובינו, לימד אותנו לא פעם, שאדם יכול להפוך מיצור עצמאי לחלוטין, לאדם נתמך, הזקוק לסיוע וטיפול מתמיד.
המחשבה על כך שיום אחד גם אנחנו עלולים להיות נתמכים, גורמת לנו ללמוד ולחפש אחר הגורמים שעלולים לפגוע בנו, למנוע ולנטרל אותם עוד לפני שיפגעו בנו.
בבסיס העצמאות שלנו ובראש הרשימה החייבת שמירה וטיפול מתמיד, עומד מי שמפקד על כל האלמנטים התפקודיים והיצירתיים בגופנו, המוח האנושי !!!
במאמר הקצר מטה, אדגיש את חשיבות חומצות השומן בגופנו בכלל ובמוח במיוחד!
איך רצוי וניתן למנוע מבעוד מועד, את ההפרעות הקוגניטיביות (הפרעות בתפקודי המוח), שעלולות לדרדר את כולנו מאדם מעצמאי האחראי לחייו, לאדם נטול יכולות תפקוד, המביט על החיים החולפים על פניו כמו סטטיסט, מהצד.

ממה נגרם קצר חשמלי בעשרת הדיברות של אומגהמור

מאת: גיא גלמור

בני ישראל קיבלו מאלוהים ע״י משה עשרה דיברות שאם ילכו בדרכם חייהם יהיו טובים, אינני מקביל עצמי לאלוהים כמובן אך אנסה להשתמש בדרכו כבעל נסיון למנוע מהעם שלנו להפסיק לזלזל ביצירה הכל כך חשובה ששמה בני אדם .
לפיכך אנסה ליצור עשרה דיברות אלטרנטיביות בכדי להסביר כמה חשובה חומצת השומן אומגה 3 לנו כבני אדם הרוצים להמשיך לחיות בכבוד .

1. המוח האנושי מורכב מ 30% חומצת שומן DHA OMEGA 3 אנא הפנימו זאת ודעו שחוסר יוביל לקצר חשמלי ולהפרעות קוגנטיביות .

2. את בהריון, מזל טוב !!! מחקרים גילו שאם תקחי DHA OMEGA 3 בתקופת ההריון וההנקה תלדי ילד יותר בריא עם כמות משכל יותר גבוהה ותמנעי מעצמך סיכונים מיותרים לסוכרת ורעלת הריון.

3. כולנו מכירים את המושג הפרעת קשב וריכוז אך רובנו לא בדיוק יודעים ממה היא נגרמת ואיך ניתן למנוע אותה, התשובה בשני הסעיפים הראשונים: קשב וריכוז היא תקלה במוליכות החשמלית במוח כלומר קצר חשמלי שאפשר למנוע ע״י בניית המיאלין שיוצר בידוד בין המוליכים החשמליים במוח . איך ניתן למנוע? כמובן שניחשתם כי מי שבונה את המיאלין היא חומצת שומן אחת ולא אחרת DHA OMEGA 3

4. בואו נהיה כנים עם עצמנו הדבר שהכי מפחיד אותנו הוא שנהיה תלויים באחרים, מחלת האלצהיימר מתחילה להתפתח כבר בגיל 40 אך נותנת את אותותיה החל משנות ה – 60 לחיינו, חוקרים גילו שבכל המקרים שבהם זוהתה המחלה זוהה גם חוסר גדול של חומצת שומן DHA OMEGA 3

5. דיכאון וחרדה: הפורמולה של אומגהמור מטפלת במצבים אלה ע״י הכנסת ויטמין D3 שיחד עם DHA מכפילה את ייצור הורמון הסירטונין במוח ובכך יכולה להחליף תרופות אשר מבצעות את הפעולה בצורה כימית .

6. חיוניות לבריאות העיניים: 15% ממבנה רשתית העין הוא DHA חסר עלול לגרום למחלות ניווניות בעיניים.

7. מחלות לב וכלי דם: עלייה בריכוז אומגה 3 בכדוריות הדם האדומות מקטינה משמעותית את הסיכון למחלות לב ומחלות ניווניות במוח.

8. המלצות ה – FDA האמריקאי וה – EFSA האירופי הם לצרוך לפחות 250 מ״ג של DHA ליום לאדם בריא, כמובן שהמינון עולה עם הגיל ועם בעיות בתפקוד.

9. תסמונת דאון: על פי מחקרים גילו שצריכה של DHA משפרת את ההתפתחות, יכולות הלמידה וכן השתלבות בחברה של ילדים עם תסמונת דאון.

10. המוצר אומגהמור DHA 400 PREMIUM נמצא בימים אלא במחקרים קליניים בבית חולים סורוקה במחקר על אוטיזם, בבית חולים בילינסון במחקר על סוכרת ובבית חולים אסף הרופא בעזרה שיקומית לאנשים עם פגיעות ראש המטופלים בתאי לחץ.

תודה רבה שהקדשתם זמן לקריאת המאמר, מקווה שעזרתי לכם להבין את המשמעות של המוצר עבורכם ובני משפחותיכם .
מאכל לכולם חיים בריאים ושמחים, כל אחד מאיתנו עולם ומלואו בואו נדאג לעצמנו .

מוח?

המוח הוא הגנרטור החשמלי המשוכלל בעולם.
60% מהמוח שלנו הוא רקמה שומנית ו 30% מתוכה היא חומצת שומן ייחודית – אומגה 3 DHA. כלומר קרוב לשליש מהשומן במוח האנושי מורכב מאותה חומצת שומן חיונית.
אחד התפקידים העיקריים של ה – DHA הוא הולכה חשמלית מתאי העצב לכל מרכזי הפעולה בגוף. התפקיד השני, שאיננו חשוב פחות, הוא בניית המיאלין (החומר המבודד בין המוליכים החשמליים במוח – האקסונים, למניעת קצרים חשמליים). מעטה המיאלין יוצר את הבידוד החשמלי שבין האקסונים, כך שיוכל להוליך פולסים חשמליים, שהם דחפים עצביים, במהירות גבוהה ובדיוק רב. כמו כן אחראי המיאלין על גמישותו של סיב האקסון ויכולת ההולכה שלו.
המיאלין ממלא גם תפקיד בהולכת תחושת כאב. כאב חד מועבר ע״י סיבים מהירים המצופים מיאלין וכאב עמום מועבר ע״י סיבים איטיים שאינם מצופים מיאלין, או שהם מצופים חלקית בלבד.
איבוד מעטה המיאלין יגרום לקצר חשמלי, מיקום הקצר החשמלי מגדיר את המחלה (המוח מחולק ל 176 אזורי משנה האחראים על תפקודנו). קצר באזור מסוים, יביא אפילפסיה ובאזור אחר, הפרעות קשב וריכוז. ככל שהקצר גדול יותר כך הנזק רחב יותר וההפרעה הקוגניטיבית שנוצרת היא קשה יותר לטיפול.
בין אותן הפרעות ניתן למצוא: קשב וריכוז, אפילפסיה, קושי וליקויים בדיבור, טשטוש והפרעות בראיה ( 15% מרשתית העין היא חומצת שומן DHA ), דמנציה ואלצהיימר.

אז בוא ונמנע את הניתן למניעה !!!

אומגהמור פתחה מוצר המבוסס על חומצת שומן DHA בריכוז גבוהה המיוצר משמן אצות בתהליך סטרילי ללא רעלים מן הים.
ריכוז חומצת השומן DHA במוצר גבוהה בהרבה מכל המוצרים הקיימים כיום, מגיע ישירות למוח ודואג להולכה חשמלית תקינה ולבניית המיאלין, לשמור על קצב הלב ועל המוליכות החשמלית שהיא בסיס המחשבה .
בנוסף הפורמולה הייחודית שלנו מכילה גם ויטמין D3 שעל פי מחקרים קליניים במגע עם DHA מכפילה את ייצור הסרוטונין במוח ולפיכך דואגת למצב הרוח הרוגע והאופטימיות.
חצי כפית ליום דואגת שהסיכוי שנישאר עצמאיים ואחראים לעצמנו יגדל בעשרות אחוזים !!!
חצי כפית ביום לפי המחקרים האחרונים, תמנע אלצהיימר, שבץ ופרקינסון!

גיא גלמור אומגהמור
טל: 055-8867125

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן