סדרת קלפי המלכות

03

מאת: ליטל אסיף – צחוק קלפים ומודעות 050-6808122

קלפי המלכות מקבילים למזלות האסטרולוגיים ולארבעת היסודות. בכל קלפי המלכות יש מלכים שהיסוד הוא דומיננטי בהם מלכות שקצת פחות ונסיכים שהיסוד קיים אבל לא בעוצמה גדולה.

סידרת החרבות – חרבות היסוד הוא אויר מחשבות.
מלך החרבות – מאזניים – קצת על מזל מאזניים – בני המזל חביבים, אופטימיים, פייסנים, גמישים, בעלי חשיבה יצירתית, הרמונית, שקולה ומאוזנת. אוהבים מוסיקה, תנועה, ריקוד עושה להם טוב כשהם מרגישים. ישקיע המון בניסיון להסתדר עם כולם, שונאים בעיות ועושים הכול כדי להימנע מהם. משלבים ומאזנים בין רגש להגיון. חשוב להם להיות בסדר ושיגידו עליהם שהם בסדר. קלף זה מייצג יחסים ידידותיים והרמוניים יחסים שקולים ומאוזנים. ביחסים זוגיים שקולים דואגים לאיזון ולהרמוניה. יש לשים לב שהיסוד המחשבתי דומיננטי מאוד בקלף הזה האיזון נעשה על ידי המחשבות.
מלכת החרבות – דלי – קצת על המזל – טיפוסים מקוריים בעלי מחשבה מקורית ויצירתית לא הולכים בתלם. בעלי מחשבה וגישה מרחבית עם המון רעיונות יצירתיים. מתמודדים עם בעיות בדרך יצירתית לא מפחדים מעימות ולעתים אף נהנים ממנו. טיפוסים לא צפויים. הקלף מייצג אהבות לא שגרתיות. לעתים הקלף מסמל אם דומיננטית או אישה דומיננטית בחיי השואל שמנתבת אותו. גם כאן היסוד של האוויר והמחשבות שולט אבל קצת פחות.
נסיך החרבות – תאומים – קצת על המזל – טיפוסים קלילים ותקשורתיים בעלי אוריינטציה שיווקית. כושר הבעה מצוין זקוקים לנסיעות. חשוב להם להביע את דעתם והם מצליחים לשכנע בעזרת קסם אישי. אוהבים לפתור את בעיותיהם לבד, לפעמים יוצרים בעיות רק כדי לפתור אותם. נוטים למצבי רוח הם גם אינם צפויים בתגובותיהם. לא נותנים לאף אחד לראות אותם במצבים שהם חסרי שליטה. הקלף מעיד על קלילות, פיזור הדעת, מחשבות שלעתים לא מובילות לשום מקום. יש לשים לב שבקלף זה היסוד של האוויר הוא הכי פחות דומיננטי. אינו מונע מכוח המחשבה.

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן