מהות עונת הסתיו

Depositphotos_114Smalll

ב"חג הסוכות", "חג האסיף", החל ב"תקופת השנה", חוגגים את הסיום המוצלח של המחזור החקלאי היוצא ונערכים בציפייה ובתפילה לשנה החקלאית הנכנסת. לעומת עונת הסתיו מלאת הסיפוק והציפייה של חג הסוכות, תיאורי עונת הסתיו הרמוזים במגילת קהלת מרמזים את המחזוריות חסרת התכלית של הטבע ושל חיי האדם. "ושבו העבים אחר הגשם" (י"ב, ב) מסמל בסוף המגילה את הקדרות הסתווית של סוף החיים, ובתחילת המגילה המעגליות הבלתי משתנה של היקום מסומלת, בין השאר, ע"י רוח סתווית, "סובב הולך הרוח ועל סביבותיו שב הרוח" (א, ו). המצוקה הקיומית של קהלת נעוצה בהתנגשות בין מעגליות החיים לבין הרצון האנושי לחיות חיים לינאריים, נרטיב המתפתח בכיוון מסוים שיש בו תחנות והישגים המעניקים לחיים סיפוק, קהלת מצהיר כי "אין יתרון תחת השמש" (ב, י"א) ולכן בעולם האנושי כמו בעולם הטבע שולטת המעגליות: "מה שהיה הוא שיהיה ומה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש" (א, ט).

מטרתו של מאמר זה היא להציג ולחשוף אותך לשיטה אלטרנטיבית אנרגטית המאפשרת להתחיל את השנה בגישה אדיבה ללא שיפוטיות כלפי עצמנו ולהאמין ביכולתנו.

תחילתו של משהו שונה

מה אם היום יכול להיות התחלה של משהו שונה? מה אם החיים שלך יכולים להיות שוב יותר מהנים? מה אם היית נהנה כל כך מכדי לשים לב שאנשים שופטים אותך? בשלב כ"כ מוקדם בחיינו, למדנו שלשפוט את עצמנו, הוא דבר שמתאים לעשותו וזו הדרך הנוהגת בעולם. מה אם לשפוט את עצמך זה הדבר הכי לא אדיב שעשית לעצמך? ישנו כלי אנרגטי הנקרא "אקסס בארס", המתחיל למוסס את השיפוטיות שלך כלפי עצמך מבפנים.

מה אם הגיע הזמן למשהו עדין, אדיב וקל יותר עבורנו, מקום בו נהיה אדיבים כלפי עצמנו, כפי שתמיד קיווינו שמשהו אחר יהיה מוכן להיות אלינו? שאתה מוכן לדרוש את זה עבורך העולם מתייצב בעקבותיך. כמה מכם ביליתם את חייכם בחיפוש אחר אדם שיהיה אדיב אליכם, יותר מאשר אתם אדיבים כלפי עצמכם? ביטוי נפוץ גורס: "חשבתי שאם אמצא את מערכת היחסים המושלמת הכול יסתדר ואוכל לאהוב את עצמי". לא!!! כאשר אתה תאהב את עצמך, תוכל ליצור סוגים שונים של מערכות יחסים שיעבדו עבורך.

האם שמת לב, שאתה וחבר נפגשים ומתחילים לשוחח על אפשרויות – כיצד אתה יכול לשנות ומה עשוי להיות אפשרי – האם אתה שם לב כיצד האנרגיה מתרחבת?

באיזו תדירות אתה שומע דבר מרגש ומעורר השראה ואתה יודע בסתר ליבך שאתה יכול לעשות אותו וליישמו בהווייתך. מצד שני, כל המציאות אומרת לך שאתה לא מהות מרגשת ושזה לא אפשרי. האנשים שבאמת משנים את המציאות הם אלו שלא הקשיבו לאמירות מסוג "זה לא אפשרי". הם שמעו את זה ללא הפסקה ואמרו: "כן, אולי, אבל אני הולך לעשות זאת בכל זאת. תודה על המשוב שלך. אני לא מקשיב יותר. תודה ולהתראות!"

המציאות הזאת טוענת שהכול צריך להיות אמיתי ולהתאים למציאות וצריך להיות בדרך מסוימת. אם אתה יוצא מהגבולות הללו, משהו נורא הולך לקרות. מהו הדבר הנורא שהולך לקרות? אתה תהיה מאושר! אתה לא תישלט ע"י המציאות הזו יותר, שזה בדיוק מה שהיא לא רוצה.

ברגע שהחשיבה (המיינד) שלך זזה מהדרך, אתה ההוויה חופשי לשחק.

השיטה שבה יתאפשר לעצמך מחיקת הזיכרון לגבי התפיסות שלך ביחס לאדיבות, הכרת תודה, תקוות וחלומות, מודעות, יצירת קשרים, יצירתיות, כסף ושליטה ועוד נקראת "אקסס בארס".

אקסס בארס (Access Bars)

אקסס הינו סט של כלים ותהליכים, המתוכננים לאפשר תודעה כוללת הכל, ללא שיפוט. במילים אחרות, זו המוכנות והיכולת להיות מודע לגמרי, נוכח לגמרי בכל היבטי החיים שלך. תודעה היא היכולת להתעורר בהמשכיות לאפשרויות רבות יותר, לבחירה מגוונת יותר ולחיים משמעותיים יותר.

ההזמנה של אקסס היא לסייע לך להכיר בעצמך כהוויה האינסופית שהנך ולקחת צעד ליצירת חיים שמעבר לאדם החושב שהנך. כהוויה אינסופית, אתה מתפקד מתוך קליטה, ידיעה, הוויה וקבלה אינסופיים. כהוויה אינסופית, הכל אפשרי כל הזמן ובידך הבחירה.

כהוויה מוגבלת וסופית, הנטייה היא לתפקד מתוך מחשבות, רגשות והרגשות.
Access Consciousness עוסק בשחרור ופתיחה של הקוטביות, ההתניות והמגבלות של המחשבות, הרגשות וההרגשות שלך. כאשר מתפקדים מתוך סופיות, הבחירה מועטה ביותר והאפשרויות מוגבלות.

קוטביות מונעת מאתנו לראות את הדברים כפי שהם, על מנת לקבע את עצמנו באופן שלא נוכל לשנות את מה שאנו רוצים לשנות. היא משאירה אותנו בתפקוד מתוך טראומה ודרמה, מתוך הסערות והתככים של המציאות הזו. ההתמכרות שלנו לקוטביות היא אחת ההתמכרויות החזקות הקיימות.

אחד הכלים הגדולים ביותר להשתחרר מההתמכרות הזו הוא לתפקד מתוך אפשור. אפשור הוא שכל דבר הוא רק נקודות מבט מעניינות, אפשור נותן לנו להיות ראויים לכל התחומים בחיים שלנו שאנחנו או מתיישרים או מתנגדים ומגיבים, לכל הנקודות המבט, המחשבות, הרגשות, ההרגשות, האמונות, השיפוטים, המסקנות או השיקולים.

אנחנו יכולים לשחרר את עצמנו לחופשי על ידי כך שנזכיר לעצמנו שכל מה שאנחנו חושבים, מרגישים, מאמינים, שופטים או מחליטים, הוא רק נקודות מבט מעניינת.

תודעה היא היכולת להיות נוכח בכל רגע בחיים שלך, ללא שיפוט שלך או של כל אדם אחר. זו היכולת לקבל הכל, לא לדחות דבר וליצור כל מה שאתה חפץ בו בחיים, שגדול יותר ממה שיש לך כעת ויותר ממה שאתה יכול לדמיין.

לפרטים נוספים: www.relive.co.il

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן