להכניס אור לבית שלנו…

Depositphotos_106834770

חודש דצמבר הגיע ואיתו מגיע חג האורות. החורף גם הוא כבר כאן, מחשיך מוקדם ואנחנו נמצאים בבית עם אורות דולקים, הרבה יותר שעות מאשר בתקופת הקיץ.
התאורה הפכה היום לפריט עיצובי לכל דבר והיא משמשת הרבה מעבר להאיר את החלל. בעזרתה נוכל להשפיע בקלות על המראה שיתקבל בבית שלנו. שלושה צעדים ואתם שם…
1. כמות וסוג תאורה – תחילה החליטו על כמות התאורה הנדרשת לכם בחלל ואיזה סוג אור אתם אוהבים (מומלץ אור צהוב על פני אור יום, היות והוא מדמה את אור שמש). שימו לב שבאותו חלל יכולים להיות מספר מוקדים של תאורה וזה מה שנותן עניין וגם מדגיש את האזורים השונים. לכל חדר מתאימה תאורה אחרת, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע שיעזור לכם ויכוון אתכם.

2. סגנון וחומר – התאימו את הסגנון של התאורה לחלל. אם יש לכם חלל בסגנון מסוים, נבחר את התאורה בהתאם שתשלב איתו ותדגיש אותו. נרצה שגם החומר של התאורה יתאים לסגנון. למשל לעיצוב כפרי נרצה תאורה מחומרים יותר טבעיים. לסגנון תעשייתי תאורה מחומרים מתכתיים וקרים.

3. יצירתיות – קל מאוד להכניס לתאורה שלנו גם יצירתיות. השמיים הם הגבול. זה יכול להתבטא בצבעוניות מיוחדת, זה יכול להתבטא בחיבורים בין חומרים, צורות. שילובי חומרים מתחומים אחרים כמו – גלגלות, חבלים, צינורות ועוד. צריך רק לדמיין ולהעיז…
מוזמנים לעקוב בדף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/yifat.studio.a.design/

127296426 תמונה

106834770 תמונה

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן