לא תמיד מה שזול עובד – חנות מקוונת

חנות-אונליין

עסקים‭ ‬רבים‭ ‬מעוניינים‭ ‬באתרי‭ ‬חנות. ‬
בשלב‭ ‬הראשון‭ ‬לפני‭ ‬שמבקשים‭ ‬הצעת‭ ‬מחיר‭ ‬צריך‭ ‬אפיון‭.‬
חשוב‭ ‬שמסמך‭ ‬האפיון‭ ‬יהיה‭ ‬מסודר‭ ‬ויפרט‭ ‬את‭ ‬מטרות‭ ‬החנות‭,‬ קהל‭ ‬יעד‭,‬ מבנה‭ ‬הדפים‭,‬ פיצ‭'‬רים‭ ‬שהייתם‭ ‬רוצים‭ ‬שיהיו‭ ‬בחנות‭,‬ שיטות‭ ‬תשלום‭,‬ שיטות‭ ‬משלוח‭,‬ בקיצור‭ ‬ה‭-‬כ‭-‬ל‭.‬

אחרי‭ ‬שיהיה‭ ‬לכם‭ ‬מסמך‭ ‬אפיון‭ ‬ביד‭,‬ תוכלו‭ ‬לפנות‭ ‬לחברות‭ ‬ולבקש‭ ‬הצעת‭ ‬מחיר‭.‬ הצעת‭ ‬מחיר‭ ‬משווים‭ ‬פלטפורמה‭ ‬מול‭ ‬פלטפורמה‭,‬ למשל‭ ‬וורדפרס‭ ‬מול‭ ‬וורדפרס‭.‬

כדאי‭ ‬לדעת‭:‬
1. ‬אתר‭ ‬רספונסיבי‭ ‬לא‭ ‬אמור‭ ‬להשפיע‭ ‬על‭ ‬המחיר‭ ‬‮–‬‭ ‬זה‭ ‬סטנדרט‭. ‬
2. ‬מספר‭ ‬מוצרים‭, ‬דפים‭ ‬קטגוריות‭ ‬וכו‭' ‬‮–‬‭ ‬לא‭ ‬אמור‭ ‬להשפיע‭ ‬על‭ ‬המחיר‭.‬
3. התממשקות‭ ‬עם‭ ‬מערכת‭ ‬ERP‭ ‬מייקרת‭ ‬משמעותית‭ ‬את‭ ‬ההצעה‭ (‬למעט‭ ‬אם‭ ‬מדובר‭ ‬רק‭ ‬במלאי‭)‬
4. ‬חנות‭ ‬בשתי‭ ‬שפות‭ ‬מייקרת‭ ‬בדרך‭ ‬כלל‭ ‬את‭ ‬ההצעה‭ ‬ב‭ ‬20%‭.‬
5. ‬תוספים‭ ‬חיצוניים‭ ‬עולים‭ ‬כסף‭, ‬יש‭ ‬לבדוק‭ ‬איזה‭ ‬תוספים‭ ‬כלולים‭ ‬בהצעה‭ ‬ואיזה‭ ‬לא‭.‬
6. ‬ישנן‭ ‬עלויות‭ ‬סליקה‭ ‬וחשבוניות‭ ‬אוטומטיות‭ ‬‮–‬‭ ‬התשלום‭ ‬לחברת‭ ‬הסליקה‭ ‬בנפרד‭ ‬מעלויות‭ ‬החנות‭.‬
7. ‬ישנה‭ ‬עלות‭ ‬שנתית‭ ‬לחידוש‭ ‬הדומיין‭ (‬www‭) ‬‮–‬‭ ‬אפשר‭ ‬שהחברה‭ ‬תנהל‭ ‬לכם‭ ‬והתשלום‭ ‬יהיה‭ ‬דרכה‭.‬

‭ ‬איך‭ ‬בוחרים‭ ‬את‭ ‬החברה‭ ‬המתאימה
האם‭ ‬צריך‭ ‬לבחור‭ ‬את‭ ‬ההצעה‭ ‬הזולה‭ ‬ביותר‭? ‬לא‭ ‬בדיוק‭.‬
אולי‭ ‬את‭ ‬הצעת‭ ‬המחיר‭ ‬האמצעית‭, ‬לא‭ ‬זאת‭ ‬שהייתה‭ ‬הכי‭ ‬זולה‭ ‬או‭ ‬הכי‭ ‬יקר‭? ‬לא‭ ‬בהכרח‭.‬
בניית‭ ‬חנות‭ ‬אינטרנטית‭ ‬היא‭ ‬לא‭ ‬מוצר‭ ‬מדף‭,‬ כל‭ ‬חברה‭ ‬תבנה‭ ‬מוצר‭ ‬אחר‭.‬ לכן‭ ‬מעבר‭ ‬למחיר‭ ‬יש‭ ‬כמה‭ ‬פרמרטרים‭ ‬שרצוי‭ ‬מאוד‭ ‬לבדוק‭ ‬כדי‭ ‬לוודא‭ ‬שאתם‭ ‬בוחרים‭ ‬בחברה‭ ‬המתאימה‭ ‬לצרכים‭ ‬שלכם‭:‬
1. אנשים‭ ‬
מי‭ ‬הם‭ ‬האנשים‭ ‬שאתם‭ ‬הולכים‭ ‬לעבוד‭ ‬מולם‭?‬
מה‭ ‬הניסיון‭ ‬שלהם‭?‬
כמה‭ ‬זמן‭ ‬הם‭ ‬בתחום‭?‬
מה‭ ‬האסטרטגיה‭ ‬שהם‭ ‬מטמיעים‭ ‬בחנויות‭ ‬שהם‭ ‬בונים‭?‬
איזה‭ ‬תמיכה‭ ‬הם‭ ‬נותנים‭ ‬בהמשך‭?‬
2. ‬תיק‭ ‬עבודות
האם‭ ‬יש‭ ‬להם‭ ‬תיק‭ ‬עבודות‭ ‬מרשים‭?‬
מה‭ ‬מיוחד‭ ‬בחנויות‭ ‬שהם‭ ‬בונים‭?‬
האם‭ ‬החנויות‭ ‬בתיק‭ ‬עבודות‭ ‬פעילות‭ ‬או‭ ‬שנסגרו‭?‬
3. ‬ממליצים
אם‭ ‬המחיר‭ ‬מתאים‭, ‬האנשים‭ ‬מקסימים‭ ‬ובעלי‭ ‬ניסיון‭, ‬התיק‭ ‬עבודות‭ ‬שלהם‭ ‬מושלם‭ ‬ומקורי‭!‬
כדאי‭ ‬לבקר‭ ‬בעמוד‭ ‬ממליצים‭ ‬באתר‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬ולקרוא‭ ‬המלצות‭ ‬של‭ ‬לקוחות‭.‬ בנוסף‭ ‬תבקשו‭ ‬טלפונים‭ ‬של‭ ‬כמה‭ ‬לקוחות‭ ‬ודברו‭ ‬איתם‭ ‬טלפונית‭.‬ תשאלו‭ ‬אותם‭ ‬על‭ ‬התהליך‭ ‬שעברו‭:‬
כמה‭ ‬זמן‭ ‬לקח‭ ‬לסיים‭ ‬את‭ ‬העיצוב‭ ‬ואת‭ ‬ההקמה‭ ‬כולה‭?‬
איך‭ ‬החברה‭ ‬הייתה‭ ‬במהלך‭ ‬התהליך‭?‬
מי‭ ‬הניע‭ ‬את‭ ‬התהליך‭ ‬קדימה‭?‬
האם‭ ‬הפרויקט‭ ‬זרם‭ ‬או‭ ‬שהיה‭ ‬תקוע‭?‬
עכשיו‭ ‬שהפרויקט‭ ‬באוויר‭ ‬איך‭ ‬שיטת‭ ‬העבודה‭ ‬איתם‭?‬
אחרי‭ ‬השיחות‭ ‬עם‭ ‬הממליצים‭ ‬תוכלו‭ ‬להיות‭ ‬יותר‭ ‬בטוחים‭ ‬עם‭ ‬החלטתכם‭.‬
לסיכום‭ ‬כדאי‭ ‬לזכור‭ ‬ש‭:‬
חנות‭ ‬איכותית‭ + ‬הקמה‭ ‬מהירה‭ + ‬מחיר‭ ‬זול
‭= ‬זה‭ ‬לא‭ ‬קיים‭.‬
לשאלות‭ ‬נוספות‭ ‬מוזמנים‭ ‬לייצור‭ ‬קשר
איתנו‭ ‬Match‭ – ‬עיצוב‭ ‬מקדם‭ ‬עסקים
בהצלחה
סיגל‭ ‬גבאי‭,‬
שותפה‭ ‬ב‭-‬Match‭ – ‬עיצוב‭ ‬מקדם‭ ‬עסקים
סטודיו‭ ‬למיתוג‭, ‬בניית‭ ‬אתרים‭ ‬והדרכות
052-3776123

‭ ‬[email protected]

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן