חשיבות העיתוי הנכון ברכישת דירה

מפות אסטולוגיות

והיום אני רוצה לדבר עמכם על רכישת דירה/מכירת דירה. כידוע לכולנו שרכישת דירה הוא מהלך גדול, כבד וקשה למימוש (אצלנו במדינה) ולכן חשוב מאד לבדוק היטב את כל הנתונים.

מלבד תקציב, גודל, אזור וכל הבירורים ברשויות, חשוב מאד לבדוק נתון מאד אישי שנקרא בנומרולוגיה "שנה אישית". לכל אדם יש שנה נומרולוגית אישית וכל "שנה אישית" כזו מיועדת לעשייה או אינה מיועדת לעשייה. כלומר, האם מבחינה נומרולוגית העיתוי שלך מתאים לעשות בדיוק עכשיו עסקה בגודל כזה? הנתון הזה מהווה נתון מאד חשוב להצלחת או אי הצלחת העסקה.

אשתף אתכם במקרה של לקוח שפנה אלי לייעוץ נומרולוגי, בעקבות הזדמנות פז לרכישת דירה באזור טוב ובמחיר סביר. הוא ראה את התכנית והיא התאימה לו מאד, כמו כן הוא יכל בו זמנית למכור את דירתו במחיר טוב. הובהר לי שהוא ואשתו מאד מאד רוצים את העסקה.
בדקתי לשניהם במפה נומרולוגית מאחר ומדובר בעסקה משותפת, בדקתי את הנתונים ומצאתי שעליהם לחכות חצי שנה לעיתוי שיתאים לו ולאשתו. בזהירות שלא "להרוס" להם את ההתלהבות סיפרתי מה אני רואה במפה. הם מאד התאכזבו, וכמובן שהצהרתי "ההחלטה היא שלכם בלבד".

פגשתי את האיש כעבור שלוש שנים, כשראה אותי, מיד שאל אם אני זוכרת את השאלות שלו בקשר לרכישת הדירה. נזכרתי ושאלתי "נו מה נשמע אתם כבר עברתם לדירה?" ואפילו אני נדהמתי לשמוע סיפור אכזבה – בני הזוג עדיין מחכים שיסיימו את הבניה.

הם סיפרו לי שההתחלה היתה מבטיחה, והבניין או נכון יותר שלושה בנינים שעמדו להיבנות החלו את העבודות. במשך הזמן הם שמו לב שהבניה אינה מתקדמת בצורה סדירה. אותו לקוח תיאר שיש שיבושים כל הזמן, כשעשו את חלוקת החדרים היו תקלות, הרסו קירות ועשו חלוקה אחרת, בונים ומפרקים ומשנים ולבסוף הכל נעצר. הקבלן הסתכסך עם היזם ולא רצה להמשיך לבנות. ומתנהלים משפטים בין היזם לקבלן. הם עדיין לא יודעים מתי ה"פארסה" הזו תסתיים. גם אשתו של הלקוח שלי הרימה טלפון אלי ואמרה שהיא חושבת עלי כל הזמן ועל כך שהזהרתי אותם לא להתפתות לעסקה ושיתפה אותי במה שעובר עליהם.
מכיוון שאת הנעשה לא ניתן להשיב, הנחמה היתה שלא מכרו את הדירה בה הם מתגוררים. הרגעתי אותה. טוב שלא עשו עוד טעות – מזלם שלא מכרו את דירתם ויש להם היכן לגור.
כשאני מזהירה מצעד כזה שלא בתזמון האישי הנכון ואני נשאלת "מה כבר יכול לקרות? איני יכולה לצפות אילו שיבושים יתרחשו.

דבורה רוטמן,
מומחית בייעוץ והכוונת אנשים באמצעות מפה נומרולוגית
טלפון 0528605023

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 127
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

משחקי חשיבה במבצע - מודעה
הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן