חנות ה"ממתקים" של אמא

צלחות חרס מאויירות

לאימי הייתה חנות. "חנות הממתקים" הייתי קוראת לה…
לא הממתקים שאתם מכירים.. מלאי סוכר, אלא ממתקים מסוג אחר – הסוג האסתטי. כלי בית, פסלונים, כלי פורצלן, מפות, כלי זכוכית ועוד ועוד. חפצי חן ואקססוריז להלבשת הבית.
בחופשות ובחגים הייתי מצטרפת אליה לחנות ומסייעת לה במכירות ובסידור חלון הראווה. כל מה שקשור לצבעים, לצורות, לנראות ולאסתטיקה היה מופקד בידיי. נו טוב, אחרי הכל עיצבתי משחר ילדותי ואימי סמכה עלי, מה שנקרא "בעיניים עצומות".
גם היום "חנות הממתקים" שלי היא חנות להלבשת הבית. בכל הזדמנות שיש לי בחופשות ובימים פנויים, אני נוסעת במיוחד לחנויות כאלה, כדי להנות מיופיין. להתחדש ולשטוף את עיניי בחידושים האחרונים בתחום. אני יכולה לשוטט בחנויות האלה שעות מבלי להשתעמם, להתבונן בכלי הבית השונים, בצבעים המרהיבים, בצורות המעניינות ובחידושים השונים, פרי יצירתם של יוצרים מוכשרים.
תמיד שאלתי את עצמי כיצד בוחרים מתוך המבחר העצום והשפע הקיים משהו שמתאים לסגנון שלי, לצבעים שיש לי כבר בבית, והיכן אשים את הדברים המרהיבים שאני רואה..
אז איך בוחרים?
אחד הדברים שמובילים אותי, כאשר אני חושבת על הלבשת הבית הוא עומס. לא ליצור עומס ועודף בבית. בית אינו חנות.. בבית לא כדאי להעמיס. כדאי לבחור בקפידה כל "ממתק", או תקראו לזה "תכשיט".
בדרך כלל, באופן אינטואיטיבי, אנו נמשכים לסגנון מסוים, האהוב עלינו בכל הקשור לאסתטיקה. אז חשוב מאוד להתמיד בסגנון, אם אתם אוהבים את הסגנון הכפרי, חישבו על כלי עץ, חפצים מקרמיקה, צנצנות וסלסלות קש. אם אתם אוהבים את הסגנון האורבני, חישבו על מתכת, על מבריק וכדומה…
כדאי להתחשב בצבעוניות שיש בבית. אם החלטתם לרהט את הבית בצבעוניות כרומטית, התמידו בכך. אם החלטתם על שילוב של צבעים, שימו לב באיזה צבע החפץ החדש. צבעוניות עודפת יוצרת בלבול לעיניים וחוסר שקט. נסו לדמיין מה יש לכם כבר בבית לפני הקניה. חישבו על ההרמוניה שיצרו ה"ממתקים" החדשים שלכם.
חישבו על השימוש. חשוב שתדעו למה מיועד החפץ בו חשקם, האם לקישוט או לשימוש… חשוב שיהיו חפצי נוי בבית, אך לעיתים נוכחותם מכבידה לעין בשל גודלם, צבעיהם ומספרם.
אם ברצונכם שהבית יראה מזמין ואסתטי, שיקלו כל קניה. לא יקרה כלום, אם כמוני, תתייחסו לחנויות המרהיבות האלה כאל גלריה בה אתם מבקרים ולא קונים דבר, או כמו אל חנות ממתקים,שאליה נכנסתם, ראיתם ויצאתם עם לב מלא וחוויה אסתטית.
עדין מבולבלים, פנו אלי ואשמח לעשות לכם סדר ברכישה.
אריאלה הלר, המפתח לעיצוב הרמוני, תכנון, עיצוב פנים והום סטיילינג. 050-4482805

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן