הנומרולוגיה קפצה לבקר את החנוכיה

Depositphotos_61658129l

הנומרולוגיה החליטה שזו הזדמנות בחג חנוכה המתקרב לבקר את החנוכיה, ולעקוב במשך שמונת ימי החג כיצד מסתדרים הנרות ביניהם . להפתעתה בערב הראשון התייצב נר ראשון ולאחר שלושת הברכות הוא דלק. עומד זקוף עצמאי, כמו שמנהיג צריך להיות, אינו חושש שהוא לבד ולוקח אחריות להאיר את כל הסביבה.
בערב השני הנר הראשון לוקח עימו שותף סימפטי, רגיש שמוכן תמיד לעזור וכן להיות אוזן קשבת וכך עומדים שני הנרות והפעם מסתפקים בשתי ברכות ושני הנרות דולקים יחד.
ערב שלישי מחליט נר ראשון שיש להוסיף לצוות איש בידור שאוהב צחוקים שלא ישעמם וכך נעמדים שלושה נרות ואחרי שתי הברכות שלושתם דולקים, מנצנצים ונהנים.
ערב רביעי מגיע ונר ראשון מפעיל את כישורי המנהיגות שלו ומחליט להוסיף לצוות טיפוס קצת יותר רציני ומדייק במשימותיו שלא כמו נר שלישי. נעמדים ארבעת הנרות ושוב אחרי שתי הברכות ארבעתם דולקים. נר שני מצחיק את הנר השני והם נהנים יחד מה שמכעיס את נר רביעי והוא גוער בהם ושמח כשכבר כבים והולכים לישון.
ערב חמישי יורד, נר ראשון מחליט להרחיב את המחלקה ומצרף נר חמישי. שתי ברכות נאמרות, אבל נר חמישי מתחיל לזוז ולא נוח לו וחם לו והוא מחכה שכבר יגמר . נר רביעי מתלונן עליו לנר ראשון: הוא לא מסוגל לעמוד עשר דקות בשקט ומתקיף כל פעם לצד אחר . אולי מספיק כבר!
ערב שישי יורד, חמשת הנרות נעמדים על החנוכיה ואז מבקש נר נוסף להצטרף.: חברים אני רואה שהפכתם ממש למשפחה אולי אני יכול להצטרף? אני מאד אוהב משפחה זה חשוב לי, אני מוכן אפילו לדאוג לכם ל… קפוץ למעלה אומר לו נר ראשון ברוך הבא .
מסתבר שהם מסתדרים לא רע .
ערב שביעי כבר ירד כל הששה עולים לחנוכיה ולמרגלותיה יושב לו נר שנראה מהורהר, בודק והופך וחוקר וחושב. אומר לו נר ראשון אולי תצטרף אלינו ותשתף אותנו מה אתה חוקר? הצטרף השביעי לחבורה ואמר כשאמצא את התשובה לשאלות שלי אשתף אתכם.
ערב שמיני כבר כאן כל השבעה עומדים כבר מוכנים קופץ לחנוכיה נר שמיני: חברים באתי לחזק אתכם כדי שכל התכנית תצא לפועל אי אפשר רק לתכנן, מברכים מברכים אבל צריך לעשות. אוקי, אוקי. אבל השארנו את אחד החברים למטה ואין כבר מקום בשורה. וזה חבר שעזר לכל אחד מהנרות. נר שמיני מחליט מושיט יד לנר שנשאר למטה
מקפיץ אותו למעלה ומבקש שיפנו לו מקום בין הרביעי לחמישי. הנר התשיעי שהוא השמש אומר: לא נורא חברה אני אשב מעט אחורה ואדאג לכולכם שתחיו בשלום אחד עם השני. העיקר הערב חגיגה גדולה, כל אחד הוא נר קטן וכולנו אור גדול.
הנומרולוגיה יצאה שבעת רצון. היא למדה שהחנוכיה היא כמו ההשתקפות של תשעה הנרות בצבעים שונים, כל נר עולה ביום אחר עם תכונות ותפקיד אחר והם בדיוק משקפים את תשעת הטיפוסים שבנומרולוגיה.
חג שמח לכולם

שתפו את הפוסט

השארת תגובה

מגזין מדור לדור - גיליון החודש
מגזין מדור לדור 126
המלצות החודש
לרכישה
לרכישה
לרכישה
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
לאתר המשחקים
מודעת פרסום של שי מזרחי - מלחמות ה- AI
צור קשר
advizy.me יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

יצירת שיתופי פעולה בין עסקים בלחיצת כפתור

הפייסבוק שלנו
האוכל כמשחק
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן